Øystein.F. Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det blir heftig action på Wii U i haust.Bayonetta 2 har fått dato Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Bayonetta er definitivt på min Topp 5 de siste 10 årene. Kanskje på min Topp 10 noensinne. Fantastisk gameplay, sitter helt til fingerspissene. 1 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Så på denne NintendoDirect saken igår kveld, og det er kanskje den dårligste script baserte sendingen jeg har sett i hele mitt liv. Og det hele toppet seg når de sa at spillet var 49.99 MEN hvis du kjøpte det i Nintendo Estore var det KUN 49.98! Tro det eller ei, men det ble sagt. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 WiiU er pretty good. MarioKartin' all day. Gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Stor fan av Devil May Cry-spillene, men har ikke spilt Bayonetta enda. Så gleder meg masse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå