Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortsette på p-pillene?


anonymc

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Ang. p-piller. Jeg reiser til Australia om et par dager og blir borte fra kjæresten i 3 mnd. :cry: I hvert fall..., jeg er usikker på om jeg bør slutte på p-pillene når jeg er der nede, eller om jeg bare bør ta med meg p-piller for 3 mnd og fortsette med dem...? Noen tanker? :)

Endret av anonymc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! :)

 

Ang. p-piller. Jeg reiser til Australia om et par dager og blir borte fra kjæresten i 3 mnd. :cry: I hvert fall..., jeg er usikker på om jeg bør slutte på p-pillene når jeg er der nede, eller om jeg bare bør ta med meg p-piller for 3 mnd og fortsette med dem...? Noen tanker? :)

 

Sånn for kroppens skyld så bør du ikke holde på å slutte, begynne, slutte etc. Hver gang du slutter og begynner øker du risikoen for komplikasjoner relatert til bruken. Bedre å bare fortsette å bruke de tror jeg.

Lenke til kommentar

 

Hei! :)

 

Ang. p-piller. Jeg reiser til Australia om et par dager og blir borte fra kjæresten i 3 mnd. :cry: I hvert fall..., jeg er usikker på om jeg bør slutte på p-pillene når jeg er der nede, eller om jeg bare bør ta med meg p-piller for 3 mnd og fortsette med dem...? Noen tanker? :)

 

Sånn for kroppens skyld så bør du ikke holde på å slutte, begynne, slutte etc. Hver gang du slutter og begynner øker du risikoen for komplikasjoner relatert til bruken. Bedre å bare fortsette å bruke de tror jeg.

 

 

Den forstår jeg! Takk for fint svar :D

Som han over meg sier kan det være lurt å bare forsette. Da mister du ikke "vanen" heller og vil det ikke være uvant å starte igjen og glemme pille og så videre. Også følger det jo kanskje med visse fordeler for deg, noen synes jo de får mindre mensensmerter og kan utsette en måned og så videre.

 

Veldigveldig sant! Er fast bestemt på å fortsette nå, så tusen takk :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...