Roar Kneppen Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Møte på snurringboksen i 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Litt uenighet over matfatet må man regne. Så er det jo to forskjellige slag da - fink og meis - ikke rart det blir krangling... ;o) Artig å se hvordan den gyllne innsiden av Snurring-boksen sender sollyset tilbake oppover og lyser opp buken på fuglene. Fargerike bilde i en fin serie. Personlig velger jeg meg versjon #3 som min favoritt. Hvilken eksponeringstid har du på nummer 3, Roar? - Hadde vært artig å vite, fordi den var helt perfekt til å bevare fjærdrakta og samtidig ha en sløringseffekt som kler bildet! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Litt uenighet over matfatet må man regne. Så er det jo to forskjellige slag da - fink og meis - ikke rart det blir krangling... ;o) Artig å se hvordan den gyllne innsiden av Snurring-boksen sender sollyset tilbake oppover og lyser opp buken på fuglene. Fargerike bilde i en fin serie. Personlig velger jeg meg versjon #3 som min favoritt. Hvilken eksponeringstid har du på nummer 3, Roar? - Hadde vært artig å vite, fordi den var helt perfekt til å bevare fjærdrakta og samtidig ha en sløringseffekt som kler bildet! Mvh, Walter Sjekka lukkertiden og den er det som står under lukkertid i exif - 1/125 s. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Herlig og fargesterkt.. passer motivet! Hilsen tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg