Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til å gi jenter orgasme


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er på vei inn i mitt første forhold og vil gjerne lære et par tips som gjør det lettere for henne å få orgasme, om det så er fingring, oralsex eller penetrering.

 

Jeg har hatt endel sexpartnere opp igjennom men de fleste var ons eller kortvarige flørter, derfor ser jeg på meg selv som relativt uerfaren selv om jeg har hatt sex med godt over snittet mange jenter.

 

Jeg vet at ikke alle jenter klarer og oppnå orgasme, men jeg vil ihvertfall at jeg skal prestere så bra som mulig. "forholdet" er ganske ferskt så vi har ikke gjort så mye og jeg tror ikke hun har fått orgasme de gangene jeg har fingret henne. Virket som hun var ganske nærme da og hun virket jo fornøyd etterpå, men jeg er litt nervøs for at jeg er dårlig. Nyter jenter sex uten orgasme også? Og er det noen sikre tegn man kan se at de får det på? Og det viktigste hva kan jeg gjøre for å komme over "kneika" når jeg merker at det begynner å nærme seg

 

Anonymous poster hash: 6e1c5...3c0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, jenter flest klarer nok å oppnå orgasme. Det som er problemet er at det er ganske få som oppnår orgasme av kun penetrasjon, altså at pikken din går inn og ut. Jenter flest trenger stimulering på klitoris for å oppnå orgasme, enten det er under sex eller kun klitoris. Du kan jo for eksempel ta henne bakfra/sidelengs og fingre henne mens dere puler, eller så kan hun gjøre det selv. Min er ganske fan av å føre ned hånden hennes etterhvert som vi holder på.

 

Jenter nyter sex mer enn gutter uten å komme, sånn er det for oss ihvertfall. Hun sier hun ikke behøver å komme, at det bare er pluss, mens jeg som gutt ikke føler jeg er "ferdig" eller har "avsluttet" før jeg har kommet, hvis du skjønner. Vet ikke helt hvordan du kan se om de nyter det, alle er jo forskjellige, noen tør kanskje såvidt å vise det under økten, og noen skriker kanskje. Min stønner og jeg klarer å lese ansiktet perfekt for å se om det jeg gjør er "riktig". Du/dere lærer nok å kjenne hverandre og kroppene til hverandre etterhvert, gi det litt tid så ordner alt seg perfekt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe som funker for noen funker ikke alltid på andre, er litt individuelt. Kommer også an på hvor stor du er hva som er det beste. Men noe som pleier funke for de fleste er hvis han ligger under på rygg og hun sitter oppå. Kommunikasjon er viktig, og øvelse gjør mester - det kommer sannsynligvis til å funke bedre gang nummer 50 enn første gangen.

Lenke til kommentar

Er greit over snittet så er ikke bekymret for akkurat det. Vi har ikke gjort penetrering enda da hun ikke går på piller enda og jeg har ikke rukket å sjekket meg enda.

 

Jeg kommer sjeldent selv under samleie, men hun her fikk det til ganske raskt. Er vel forhåpentligvis ikke negativt at jeg holder lenge da, hun har ihvertfall nevn det før.

 

Anonymous poster hash: 6e1c5...3c0

Lenke til kommentar

Hva enn manøver du forsøker for å få henne til å komme, hold ut med den en stund, ikke prøv noe nytt hvert 15.sekund. Prøv en stund og se om det eskalerer, hvis det ikke gjør det, prøv noe annet. Burde ikke ta for lang tid å finne en teknikk som funker. Kommunikasjon er også fint i slike situasjoner :) hun vet hva hun vil ha og forteller deg det gjerne :p

 

men ikke sitt der og dsperat prøv å få hun til å komme, da blir det press. Begge skal nyte det og begge skal komme husk ;)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Egen erfaring:

 

Jenter kommer lettest om du lar dem ri deg.

G-punkt-orgasme tror jeg er vanligere enn myten tilsier, alle tror liksom klitoris blir det eneste.

Dette er to forskjellige orgasmer, men for noen ekstremt forskjellige, andre "nesten samme greia".

 

Tror vi skal ha tanken om at jenter også er veldig individuelle i utgangspunktet som et godt grunnlag for alt dette. Blir ofte "hvordan få jenter til å"... og man hører vel selv hvor feil det høres ut. Jeg tror at mange jenter ikke får orgasme og er frigide nettopp pga. mentale barrierer, eventuelt emosjonelle. De slapper ikke nok av og/eller har dårlig selvtillit. Jeg tror at en trygg jente som enten har fått det til med noen før etter noen års trening, eller som virkelig er sikker på at du elsker og respekterer henne, vil få det lettere til.

 

Et av de andre spørsmålene dine var om jenter nyter sex uten orgasme.

Det gjør de selvsagt, jeg har aldri hørt noe annet. Jeg var i forhold med ei for noen år siden som aldri hadde hatt det, og som aldri fikk det med meg heller. Hun syntes likevel det var fantastisk godt med sex, men hun innrømmet at hun hadde veldig lyst å oppleve orgasme. Vi prøvde mye forskjellig men fikk det dessverre aldri til å gå for henne... jeg synes det er trist at noen har det sånn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fint tråd :) Blir så glad når jeg ser menn som er opptatt av å vere en god partner. For min del er det ganske lett å se når jeg får orgasme, får rykninger, stønner/lager lyd, puster tungt, akkuratt som å ri bølger, og varer i alt fra 10 sek til to min kanskje.. roligere etterpå, men kan fortsatt vere tent. For at jeg skal komme over kneika til orgasme, er det viktigste bare å fortsette, helst litt mer intensivt, slik at det ikke dabber av, og heller ta litt mer forsiktig når orgasmen kommer, slik at den varer lenge. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...