Gå til innhold

OneCall 4G fra 1 oktober


Anbefalte innlegg

Telenor har varierende hastigheter avhengig av abbonement, og da selvsagt raskere nett jo dyrere abbonement, fra 6Mbit på det billigste til 40Mbit uten ekstra kostnad på det dyreste.

 

Klart, Telenor er jo i seg selv dyrere abbonementer ift inkluderte mengder (mindre data og ikke inkludert MMS til høyere priser enn de billigere konkurrentene), så ved å ha Telenor betaler man jo ekstra for å få raskere 4G og større, gratis skylagring.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har fått noen erfaring med Oncecall og 4G?

 

Jeg gjorde som kundeservice sa, sende SMS 4G til 04300. Jeg fikk da SMS tilbake om at 4G var aktivert. Men noe 4G/LTE fikk jeg ikke(Oslo by). Sendte deretter SMS 4G STOPP for deretter prøve å aktivere 4G igjen.

Men det fungerte dårlig. Jeg får SMS tilbake med melding om at de hverken kan aktivere eller deaktivere 4G.

Jeg meldte tilbake til til kundeservice men de fant ikke ut av det og skulle sende saken over til teknisk.

Jeg spurte i samme forbindelse om tilsvarende SMSer måtte sendes for aktivering av mine 2 andre sim-kort (tvilling/trilling til hovedkort). Det fikk jeg bekreftende ja på. Men jeg har ennå ikke gjort det.

Men nå går det evigheter før jeg får dekning på sim-1 og sim-2. (En i pc og en i tablet). Det tar 5-10 minutter før jeg får dekning og når den først kommer det opp så er det med roaming til Telenor.

 

Er det andre som har opplevd noe lignende? Spør her fordi Onecall kundeservice er stengt for kvelden (20.00)

Endret av fasst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...