Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slo opp med dama - angrer, hva kan jeg gjøre i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ideelle er vel at du beveger deg utendørs, men i en slik tilstand at du er i stand til å kontrollere deg noenlunde. Det vil si at i fylla vil det ikke være mulig å kontrollere seg.

Hun burde ikke bli sur for at du ikke vil oppføre deg som en kjæreste, når hun har sagt hun ikke ønsker noe forhold.

Du kan si at dere kan sitte omslynget osv. den dagen hun eventuelt går med på et forhold.

Det har skjedd før at det ender med vill krangling når et par på ca. 20 år flytter sammen. Dere er ikke de første... Men tragisk er det uansett. Kanskje man burde tenke på ting som kan oppstå før man flytter sammen, som f.eks. oppvask, rydding, økonomi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kranglingen begynte vel ikke før jeg selv mistet jobben. Før det så har du utelukkende vært småkrangler om alt og ingenting som i alle forhold. Men disse kranglene endte jo ofte med at vi lo av det etterpå. Den siste krangelen "den skikkelige" krangelen var det surt at det var i en periode hvor hun skulle være borte store deler av tiden, og at både jeg og hun tok såpass mye kontakt som vi gjorde i den krangelen når vi egentlig skulle gitt hverandre "litt mer tid".

Anonymous poster hash: 2907f...60f
Lenke til kommentar

Depresjoner og trang økonomi kan slite mye pp et forhold. Akkurat det vet jeg, man tar kanskje den andre parten litt forgitt og man tenker mye på seg sjæl og sine problemer. Men når en sliter så sliter det på begge i forholdet. Du sier det var du som gjorde det slutt, og over en krangel? Alle krangler men må inrømme du var veldig stygg i kjeften ang det med mora hennes. Som regel har damer et ganske nært forhold til sine mødre, og å fornerme henne på denne måten tror jeg nokk såret henne. Jeg tror ikke du mente noe vondt med det, mange sier mye vondt får å såre den andre personen når man krangler! Å være venner med eksen sin funker sjeldent, og du vil nokk finne ut om det blir noe videre mellom dere etter hvert. But now is not the time brotha, gi henne litt tid. Siden du gjorde det slutt har hun sikkert sine tvil som sikkert holder henne tilbake. Å inrømme at man har gjort en feil er bra, men tror ikke det forandrer noe akkurst nå! Følelser forsvinner bare ikke, men det er hennes valg om hun velger å gå videre eller ikke. Ikke ditt desverre:/

Er du sikker på at det er kjærlighet ? Kan være at du bare savner henne, kan kjennes veldig likt ut.. Ville ha hvert bombesikker før jeg tok det videre med henne..

Men er du sikker ville jeg ha prøvd å bygge opp trust til henne. Kanskje vinner du henne tilbake! Lykke til

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har fundert mye på det, og jeg har skrevet en liste over alle negative ting om henne. Har hatt veldig mye tid til å tenke, og alt i alt, er hun unik på mange måter. Når jeg ser på listen over negative ting, så syns jeg det er langt færre enn det jeg har opplevd tidligere av jenter...

Var bare rett og slett et utbrudd der og da som gikk feil. Føles rart at forholdet skulle henge i en så tynn tråd...

Lenke til kommentar

I går jobbet jeg i fem timer (tross arbeidsledigheten) for en privat fest. Hun fikk vite det på onsdag, også ringte hun ca. 11:30 i går for å spørre om noen veldig tilfeldige greier som jeg tror egentlig bare kom der og da, sånn 2,5 minutts samtale.

Så ringte hun i 18:30-tiden, jeg svarte ikke, men ringte henne opp igjen 1 time senere og sa at jeg var opptatt tidligere. Så sier hun: "Ja, ville egentlig bare spørre om vi kunne møtes i dag, men så kom jeg jo på at du skulle jobbe så... jeg får bare drikke alene da." - som en slags pushing på skyldfølelse, lol. Sa til hun at: "Det kommer sikkert en annen dag det passer litt bedre" og avsluttet samtalen på en pen måte med at jeg har ting å gjøre (jobba i døra, og innsjekken begynte).

Snakker med hun i dag, og hun er usikker, men tror hun med stor sannsynlighet kommer i dag og at hun er interessert i enda en overnatting.

Tenker å holde på sånn her til jeg føler at hun liker meg igjen, og gi henne et ultimatum. Alt eller ingenting. Innspill?

Lenke til kommentar

Tenker å holde på sånn her til jeg føler at hun liker meg igjen, og gi henne et ultimatum. Alt eller ingenting. Innspill?

Ok! Men blir kanskje vanskelig å overholde dersom dere skal være alene i leiligheten der dere nylig har bodd sammen?

Hva med å gå en tur ute? Eller møtes på en kafe?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun kom i går og ble over natten. Vi hadde litt dypere samtaler, og hun innrømte at hun ikke vil at jeg skal få meg noe nytt, samtidig sa hun også at hun "elsker meg, og hater meg", akkurat som jeg fortalte henne. Hun åpnet seg og begynte å gråte, men sa samtidig ikke så veldig mye, men hun innrømte der og da at det er vanskelig å bli sammen med meg pga ytre påvirkning som ei venninne av henne - og andre ting.

Hun vil ikke forstå/og nekter å tro at jeg har forandret meg på de punktene jeg selv sa at jeg har jobbet mye med. Når jeg kysser henne, så tviholder hun på seg selv, og lener seg inn i kysset etter at jeg "har forsøkt en gang", noe som også gjør at jeg blir usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...