lion33 Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Jeg vil ikke lenger bruke rettetang, er gutt har ikke så langt hår, tenkte å kjøpe en hårføner, merka at håret mitt ble veldig rett og fint med en slik hos frisøren men han hadde en dyr en, spiller det noen rolle har sett en til 250 2100 w er den bra nok ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Jeg vil ikke lenger bruke rettetang, er gutt har ikke så langt hår, tenkte å kjøpe en hårføner, merka at håret mitt ble veldig rett og fint med en slik hos frisøren men han hadde en dyr en, spiller det noen rolle har sett en til 250 2100 w er den bra nok ? Det er vell bare varme + teknik. Jeg trur ikke det spiller noen rolle åssen hårføner du bruker. det er bare det at frisøren har ting som er av bedre kvalitet for og slippe og kjøpe nye ting så ofte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Du bør ha lav varme og høy luftstrøm. Høy varme ødelegger bare håret. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 6. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Du bør ha lav varme og høy luftstrøm. Høy varme ødelegger bare håret. så er 2000 v høy luftstrøm? Den på Elkjøp som koster 299 funker den ? Eller 239? Kan du se på den siden ? http://www.elkjop.no/catalog/personlig-pleie/no_harfoner/harfoner# Hvilken anbefaler du ? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 10. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Noen som kan svare ? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 10. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Noen som kan svare ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå