Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, dere! :D

 

Kjæresten min har bursdag dagen før julaften. Det er kanskje lenge til, og selv om vi bare har vært sammen i et halvt år, ønsker jeg å gi han noe spesielt nettopp fordi han fortjener det.

 

Han er 18 år og vi begge bor i Trondheim. I det siste har jeg sett for meg at en weekend på et spa-hotell med slalom-anlegg ved siden av, ikke høres så verst ut. Hva tenker dere? Vi begge elsker slalom, men vil gjøre noe romantisk ut av det. Slalomen er ikke det viktigste, men er det noen av dere som vet av et romantisk hotell i Trondheim? Gjerne litt utenfor Trondheim.. Jeg har ikke akkurat en lommebok som ser ut til å sprekke heller, så er det noen som har tips til litt billige alternativer?

 

Må tilføye at jeg i tillegg kommer til å gi en liten ekstra-gave, ettersom han har bursdag og julefeiring etter hverandre. Da ser jeg for meg en bok med mange fine bilder av oss, rett og slett en oppsamling av våre minner..

 

Er det noen som har erfaring med dette, eller rett og slett noen tips?

 

Takk på forhånd! :)

Endret av anonymc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En idê: I den boken du skal gi kan du kanskje legge med noen konvolutter. Hear me out.

 

Lag konvolutter, i forskjellige farger, der det står forskjellige ting på, eksempel:

Åpne når du er lei deg.
Åpne når du er glad.
Åpne når du savner meg.
Åpne når du ikke får sove.

Og om du vil være girlfriend of the year, "Åpne når du er kåt" - heh..
Osv osv.

 

Ikke akkurat noe stort svar på spørsmålet ditt, menmen!

 

 

Edit: Og inni har du selvfølgelig brev eller bilder som oppmuntrer han i for eksempel "lei seg" konvolutten.

Endret av KinderLinda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En idê: I den boken du skal gi kan du kanskje legge med noen konvolutter. Hear me out.

 

Lag konvolutter, i forskjellige farger, der det står forskjellige ting på, eksempel:

 

Åpne når du er lei deg.

Åpne når du er glad.

Åpne når du savner meg.

Åpne når du ikke får sove.

Og om du vil være girlfriend of the year, "Åpne når du er kåt" - heh..

Osv osv.

 

Ikke akkurat noe stort svar på spørsmålet ditt, menmen!

 

 

Edit: Og inni har du selvfølgelig brev eller bilder som oppmuntrer han i for eksempel "lei seg" konvolutten.

 

Det der høres ut som en håpløs ide, kanskje gi henne noen ideer som faktisk er "gaver"?

Han må kunne få en gave og få lov å åpne den, ikke en konvolutt til enhver sak men tanken var god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

En idê: I den boken du skal gi kan du kanskje legge med noen konvolutter. Hear me out.

 

Lag konvolutter, i forskjellige farger, der det står forskjellige ting på, eksempel:

 

Åpne når du er lei deg.

Åpne når du er glad.

Åpne når du savner meg.

Åpne når du ikke får sove.

Og om du vil være girlfriend of the year, "Åpne når du er kåt" - heh..

Osv osv.

 

Ikke akkurat noe stort svar på spørsmålet ditt, menmen!

 

 

Edit: Og inni har du selvfølgelig brev eller bilder som oppmuntrer han i for eksempel "lei seg" konvolutten.

 

Det der høres ut som en håpløs ide, kanskje gi henne noen ideer som faktisk er "gaver"?

Han må kunne få en gave og få lov å åpne den, ikke en konvolutt til enhver sak men tanken var god.

 

Det er ikke noe mer romantisk enn gaver du har laget selv. Denne gaven er veldig billig og lett å lage, og er personlig. Jeg gir tips til TS, og du kommer å kritiserer mine forslag.. Det var ikke du som spurte etter tips. Du kan i det minste skrive et forslag selv, og ikke hoppe inn i tråder bare for å slenge slike kommentarer til de som faktisk prøver å hjelpe. PFT!

Endret av KinderLinda
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

En idê: I den boken du skal gi kan du kanskje legge med noen konvolutter. Hear me out.

 

Lag konvolutter, i forskjellige farger, der det står forskjellige ting på, eksempel:

 

Åpne når du er lei deg.

Åpne når du er glad.

Åpne når du savner meg.

Åpne når du ikke får sove.

Og om du vil være girlfriend of the year, "Åpne når du er kåt" - heh..

Osv osv.

 

Ikke akkurat noe stort svar på spørsmålet ditt, menmen!

 

 

Edit: Og inni har du selvfølgelig brev eller bilder som oppmuntrer han i for eksempel "lei seg" konvolutten.

 

Det der høres ut som en håpløs ide, kanskje gi henne noen ideer som faktisk er "gaver"?

Han må kunne få en gave og få lov å åpne den, ikke en konvolutt til enhver sak men tanken var god.

 

Er du komplett idiot, dette var jo en kjempebra gave!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

En idê: I den boken du skal gi kan du kanskje legge med noen konvolutter. Hear me out.

 

Lag konvolutter, i forskjellige farger, der det står forskjellige ting på, eksempel:

 

Åpne når du er lei deg.

Åpne når du er glad.

Åpne når du savner meg.

Åpne når du ikke får sove.

Og om du vil være girlfriend of the year, "Åpne når du er kåt" - heh..

Osv osv.

 

Ikke akkurat noe stort svar på spørsmålet ditt, menmen!

 

 

Edit: Og inni har du selvfølgelig brev eller bilder som oppmuntrer han i for eksempel "lei seg" konvolutten.

 

Det der høres ut som en håpløs ide, kanskje gi henne noen ideer som faktisk er "gaver"?

Han må kunne få en gave og få lov å åpne den, ikke en konvolutt til enhver sak men tanken var god.

 

Er du komplett idiot, dette var jo en kjempebra gave!

 

Jeg er helt enig; jeg likte virkelig ideén! Tusen takk, KinderLinda! :D

 

Er det noen som har noen tips til en større gave jeg kan legge ved, eksempelvis en fin weekend på et hotell? Noen som har tips til et fint hotell i Trondheim? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil bare legge ved at jeg reiser til Australia på søndagen, blir borte i 3 mnd.

Med dette har jeg også lyst til å legge igjen en gave. Derfor tenkte jeg at jeg kunne skrive et langt avskjeds-brev til han (er godt igang), samt. å legge ved dette brevet (i en konvolutt) ved en bamse! Jeg vet han setter pris på slike små ting også, men har noen andre idé til hva mer jeg ev. kan legge ved, eller flere forslag generelt? :D

Endret av anonymc
Lenke til kommentar

Hva er interessene hans? Hva driver han med på fritiden? Biler? Gamer? PC? Jakting? Hehe.

 

KinderLinda, det var en veldig fin ide, og personlige gaver er veldig fine, men jeg tror de fleste guttene/mannfolkene ikke tenker like mye om det som dere kvinnfolk gjør, og ikke helt skjønner tanken med det hvis du skjønner. Det er forsatt veldig fint ide, så synes TS kan gjøre det.

 

Ellers er det mye du kan legge ved, men vi vet jo ikke hva han er interessert i. Men noe seksuelt faller jo alltid på plass hos gutta tenker jeg, uansett hobby/interesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er interessene hans? Hva driver han med på fritiden? Biler? Gamer? PC? Jakting? Hehe.

 

KinderLinda, det var en veldig fin ide, og personlige gaver er veldig fine, men jeg tror de fleste guttene/mannfolkene ikke tenker like mye om det som dere kvinnfolk gjør, og ikke helt skjønner tanken med det hvis du skjønner. Det er forsatt veldig fint ide, så synes TS kan gjøre det.

 

Ellers er det mye du kan legge ved, men vi vet jo ikke hva han er interessert i. Men noe seksuelt faller jo alltid på plass hos gutta tenker jeg, uansett hobby/interesse.

Han er interessert i det aller meste, en veldig allsidig gutt. Eksempelvis er han veldig glad i musikk (har spilt i band), så konsert-billetter hadde gjort seg, men det er vanskelig å planlegge så lang tid i forveien. Ellers er han glad i fotball og egentlig utrolig mye.., til og med klær. Jeg tør ikke å kjøpe så mye til han, eksempelvis headset, for han er en nerd på div. slike ting og vet hva han liker best.

Sååå jeg står stille og vil egentlig heller kjøpe en opplevelsesgave. :) Han er også veldig romantisk av seg... :)

 

Edit: Jeg tror han hadde fått forståelse for slike type konvolutter som ble skrevet om tidligere. Han er romantisk og også veldig reflektert, så det er faktsik en fin idé til denne gutten. :)

Endret av anonymc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva er interessene hans? Hva driver han med på fritiden? Biler? Gamer? PC? Jakting? Hehe.

 

KinderLinda, det var en veldig fin ide, og personlige gaver er veldig fine, men jeg tror de fleste guttene/mannfolkene ikke tenker like mye om det som dere kvinnfolk gjør, og ikke helt skjønner tanken med det hvis du skjønner. Det er forsatt veldig fint ide, så synes TS kan gjøre det.

 

Ellers er det mye du kan legge ved, men vi vet jo ikke hva han er interessert i. Men noe seksuelt faller jo alltid på plass hos gutta tenker jeg, uansett hobby/interesse.

Han er interessert i det aller meste, en veldig allsidig gutt. Eksempelvis er han veldig glad i musikk (har spilt i band), så konsert-billetter hadde gjort seg, men det er vanskelig å planlegge så lang tid i forveien. Ellers er han glad i fotball og egentlig utrolig mye.., til og med klær. Jeg tør ikke å kjøpe så mye til han, eksempelvis headset, for han er en nerd på div. slike ting og vet hva han liker best.

Sååå jeg står stille og vil egentlig heller kjøpe en opplevelsesgave. :) Han er også veldig romantisk av seg... :)

 

Edit: Jeg tror han hadde fått forståelse for slike type konvolutter som ble skrevet om tidligere. Han er romantisk og også veldig reflektert, så det er faktsik en fin idé til denne gutten. :)

 

 

Hehe, joda, er veldig fint, og jeg er en superromantisk fyr også, selv om jeg sier det selv, og tar alltid med roser til min kjære, skriver fine søte meldinger midt på natta og så videre, og jeg får ofte kort og slike meldinger tilbake av kjæresten min, og søte hjemmelagde gaver og slikt, men guttegenene mine har litt mer vanskeligheter for å forstå det hvis du skjønner. Jeg setter veldig stor pris på det og liker det veldig godt, og får meg til å bruse av forelskelse, men jeg setter nok mer pris på en fin bil opplevelse eller noe annet guttete for å være heeeelt ærlig, mens jenter setter mer pris på romantiske ting og "tegn". :)

 

Du kan jo kjøpe noe nerdete, eller overraske med noe seksuelt som sagt, det faller jo alltid i god smak. Er det noe han har drømt om lenge? Både sånn fysisk som i gave, eller noe seksuelt han har hintet til tidligere?

Lenke til kommentar

 

 

Hva er interessene hans? Hva driver han med på fritiden? Biler? Gamer? PC? Jakting? Hehe.

 

KinderLinda, det var en veldig fin ide, og personlige gaver er veldig fine, men jeg tror de fleste guttene/mannfolkene ikke tenker like mye om det som dere kvinnfolk gjør, og ikke helt skjønner tanken med det hvis du skjønner. Det er forsatt veldig fint ide, så synes TS kan gjøre det.

 

Ellers er det mye du kan legge ved, men vi vet jo ikke hva han er interessert i. Men noe seksuelt faller jo alltid på plass hos gutta tenker jeg, uansett hobby/interesse.

Han er interessert i det aller meste, en veldig allsidig gutt. Eksempelvis er han veldig glad i musikk (har spilt i band), så konsert-billetter hadde gjort seg, men det er vanskelig å planlegge så lang tid i forveien. Ellers er han glad i fotball og egentlig utrolig mye.., til og med klær. Jeg tør ikke å kjøpe så mye til han, eksempelvis headset, for han er en nerd på div. slike ting og vet hva han liker best.

Sååå jeg står stille og vil egentlig heller kjøpe en opplevelsesgave. :) Han er også veldig romantisk av seg... :)

 

Edit: Jeg tror han hadde fått forståelse for slike type konvolutter som ble skrevet om tidligere. Han er romantisk og også veldig reflektert, så det er faktsik en fin idé til denne gutten. :)

 

 

Hehe, joda, er veldig fint, og jeg er en superromantisk fyr også, selv om jeg sier det selv, og tar alltid med roser til min kjære, skriver fine søte meldinger midt på natta og så videre, og jeg får ofte kort og slike meldinger tilbake av kjæresten min, og søte hjemmelagde gaver og slikt, men guttegenene mine har litt mer vanskeligheter for å forstå det hvis du skjønner. Jeg setter veldig stor pris på det og liker det veldig godt, og får meg til å bruse av forelskelse, men jeg setter nok mer pris på en fin bil opplevelse eller noe annet guttete for å være heeeelt ærlig, mens jenter setter mer pris på romantiske ting og "tegn". :)

 

Du kan jo kjøpe noe nerdete, eller overraske med noe seksuelt som sagt, det faller jo alltid i god smak. Er det noe han har drømt om lenge? Både sånn fysisk som i gave, eller noe seksuelt han har hintet til tidligere?

 

Ja, den forstår jeg! :) Er veldig gira på å kjøpe noe opplevelsesrikt. Når du nevner bil her, så er han også veldig interessert i biler. Jeg kan ingenting om det temaet, så tror kanskje jeg holder meg unna, eller? Hehe :)

 

Han har vel ikke lengtet etter noe sånn sett, men hadde vært fint og legge med noe slikt som en tilleggsgave. Jeg er litt klein i forhold til slike gaver, men har du kanskje noen tips da? :)

Lenke til kommentar

Hvor gammel er dere forresten? Har han førerkort? Isåfall tror jeg det ville vært en rååååååkul gave å ta han med på Rudskogen, der han kan få kjøre bil i snøen og leke som han vil. Hvis han ikke har førerkort kan han sitte på med racingbil og :)

Han blir 18 og får vel lappen like rundt bursdagen. Utrolig kul gave, likte den veldig godt! :D Det ser ut som Rudskogen ligger i Rakkestad kommune, det blir kanskje litt langt unna Trondheim? Det går sikkert an å ta tog/ kjøre dit, men.. Hvor dyrt er det i Rudskogen? Kunne ha kjøpt hotellbilletter også, kanskje? Hehe! Tusen takk for en kreativ idé! :D

Endret av anonymc
Lenke til kommentar

 

Hvor gammel er dere forresten? Har han førerkort? Isåfall tror jeg det ville vært en rååååååkul gave å ta han med på Rudskogen, der han kan få kjøre bil i snøen og leke som han vil. Hvis han ikke har førerkort kan han sitte på med racingbil og :)

Han blir 18 og får vel lappen like rundt bursdagen. Utrolig kul gave, likte den veldig godt! :D Det ser ut som Rudskogen ligger i Rakkestad kommune, det blir kanskje litt langt unna Trondheim? Det går sikkert an å ta tog/ kjøre dit, men.. Hvor dyrt er det i Rudskogen? Kunne ha kjøpt hotellbilletter også, kanskje? Hehe! Tusen takk for en kreativ idé! :D

 

 

Åja, sant, tenkte ikke helt på stedet hehe. Kan hende det er noe nærmere?

 

På Rudskogen er det flere muligheter, Rudskogen er kun banen, google "Trackday Rudskogen" så kommer du til riktig side. Der kan han ta med sin egen bil og kjøre på bane, leie en vanlig bil, eller en Porsche og så videre, eller så kan han sitte på med en profesjonell sjåfør. Du kan jo undersøke om det er noe kult i nærheten? Da ville det vært mulig å for eksempel reise ditt, også reise videre til noe annet kult, eller hotell eller lignende.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor gammel er dere forresten? Har han førerkort? Isåfall tror jeg det ville vært en rååååååkul gave å ta han med på Rudskogen, der han kan få kjøre bil i snøen og leke som han vil. Hvis han ikke har førerkort kan han sitte på med racingbil og :)

Han blir 18 og får vel lappen like rundt bursdagen. Utrolig kul gave, likte den veldig godt! :D Det ser ut som Rudskogen ligger i Rakkestad kommune, det blir kanskje litt langt unna Trondheim? Det går sikkert an å ta tog/ kjøre dit, men.. Hvor dyrt er det i Rudskogen? Kunne ha kjøpt hotellbilletter også, kanskje? Hehe! Tusen takk for en kreativ idé! :D

 

 

Åja, sant, tenkte ikke helt på stedet hehe. Kan hende det er noe nærmere?

 

På Rudskogen er det flere muligheter, Rudskogen er kun banen, google "Trackday Rudskogen" så kommer du til riktig side. Der kan han ta med sin egen bil og kjøre på bane, leie en vanlig bil, eller en Porsche og så videre, eller så kan han sitte på med en profesjonell sjåfør. Du kan jo undersøke om det er noe kult i nærheten? Da ville det vært mulig å for eksempel reise ditt, også reise videre til noe annet kult, eller hotell eller lignende.

 

Det høres kjempekult ut! Ska virkelig sjekke ut dette. :) Takk for veldig bra tips! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...