Konto brukes ikke Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Du har møtt den perfekte dama/mannen. Flott utseende, har alle de personlighetstrekkene du liker. Du har aldri hatt, og kommer sannsynligvis ikke til å møte en person som passet så godt sammen med deg igjen. Den perfekte match. Dere har vært sammen i ett år, så .... Plutselig har h*n endret utseende over natta, men ikke personlighet. Du har altså vært hypnotisert, slik at du ikke har klart å se hvordan personen egentlig har sett ut før nå, etter ett år. Hvordan tror du at du har tatt det, og hva har du gjort? (angående forholdet) Ble sittende å se shallow hal forrige kvelden og la oss si partner hadde blitt noe alla det. https://www.youtube.com/watch?v=NMLZnY2nLcw Endret 4. september 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Slutt og bli påvirka av film, og vær takknemmelig for at du hadde funnet deg den perfekte match! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Har vært borti den selv Fant ei jeg hadde utrolig god kjemi med, men det varte ikke noe særlig i lengden, og gjorde det slutt. Hvor vanskelig skal du ha det til å være? Det er ikke rakketforskning. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Sikker på at det er han? Det kan hende han og en kompis kjører en langvarig spøk. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hah, morsomt spørsmål! Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg hadde reagert. Jeg er grusomt overfladisk, og ikke spesielt tilbøyelig mot langvarige forhold, så det hadde nok ikke vart mye lenger enn den avsløringen. Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Utseende har jo noe å si, man skal jo både like og tenne på den man er sammen med. Litt overfladisk må det være lov å være. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hadde vel antakeligvis bare gått over til å være venner via en flytende overgang. Veldig lite dramatisk med andre ord. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Vel, ett år er jo ikke så mye så det er jo begrenset hvor knyttet en blir på så kort tid. Om jeg fortsatt hadde vært tiltrukket etter en slik hypnose? Aner ikke. Hvis jeg hadde vært, hvis personligheten er bra nok, så hadde det ikke vært noe problem å fortsette som normalt. I den filmen så nevnes også frasen "Beauty lies in the eye of the beholder", noe jeg absolutt tror det ligger mye sannhet i. Og hvis jeg fortsatt fant vedkommende attraktiv så hadde jeg ikke brydd meg om hva andre hadde ment om vedkommende. Menmen, ingen er jo helt perfekt! Og når noe virker for godt til å være sant så er det som regel det. Så hvis du er så uheldig og møter på noen du anser som perfekt for deg så vær forsiktig.For det er mest sannsynlig bare bullshit og hvis du er dum nok til å tro det ikke er og involverer deg følelsesmessig likevel så kommer du garantert til å bare bli utnyttet og såret. Vel, det er min erfaring ihvertfall. Så noe som virker perfekt er definitivt ikke noe jeg søker etter.Been there, hated that. Endret 5. september 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Du forbinder personligheten med utseende. Ser du en flott person og hater personligheten så er ikke personen så flott lenger. Utseende har noe å si, det er et bilde på verdiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå