Kittystyle Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hei.Jeg har en god venn i USA som tenker å sende meg en pakke med forskjellige matvarer som feks. godteri.Jeg fant nylig ut at Norge var vist ganske så strenge mot dette og lurer på hva som er lovlig og hva som ikke er?Har lest igjennom det forskjellige på mattilsynet.no, men ettersom det fortsatt ikke er helt klart for meg hva som er lovlig og hva som ikke er, så vil jeg helst være helt sikker før jeg får hun til å sende noe.Feks.Ville en posee chips vært lovlig å sende? Pakke jolly ranchers? En flaske brus?Dvs ting som det?Takk for alle svar! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det går helt fint å sende godteri og brus. Bare unngå kjøtt, melk og meieriprodukter. 1 Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Oh alright, takk for svar! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Bare forbered deg på at det kan bli liggende til behandling en stund. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå