Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

USA: Homofil kastet ut klipp

Fjell

Anbefalte innlegg

http://youtu.be/1df_i26wh-w

For å si det slik: Hater stemmen til personen i videoen som snakker

Men synes det er litt feil å kaste ut noen bare fordi man er homofil. Men så synes jeg påstanden om medfødt spiller like stor rolle som å bruke argumentet at heterofili er også. Eller "Heterofilt gen".

Men vil anta at det er noe som utvikles desto mer man vokser opp og finner ut av det. Men så ser jeg ikke på det som relevant grunn for "diskriminering eller imot diskriminering". Man skal jo behandle folk som mennesker. Selv om jeg ikke vil si at denne videoen representerer "at kristne er slik". Men blir litt sånn idiotisk å ha den bakvendte tanken at. Om en person ikke fyller kravene så må de bli kastet ut, altså av harmløse grunner?

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Det er synd at noen mennesker ikke klarer å respektere folk, såpass mye at det bør være urelevant for dem hva slags seksuelle preferanser andre har. Det er få som presser sin egen seksualitet på andre. Jeg blir direkte kvalm kun av å se tittelen på filmen, så jeg lar være å se den, enda jeg forstår godt hva den handler omhandler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tragisk. Folk er som de er og man skal være glad i dem for det de er.

Hadde jeg hatt barn og de kommet til meg og sagt at de var bifil,homofil, født i feil kropp o.l så hadde jeg støttet dem fullt. Men hadde nok syntes synd på dem fordi at de vil møte mye motgang i livet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...