Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det fungerer ikke.

Noe som var tidligere i 2014 det da kanskje.

 

Er konklusjonen da at truecaller heller ikke kan hente innringer data med screenshot alternativet.

Tror ikke det bli noen iPhone på meg selv om jeg har lyst.

Truecaller blokkerer jo også kjente markedsundersøkelse nr ,hoaks , skim og spam nr fra dems database , samt sms spam og skimming.

Jeg har ingen forklaring på hvorfor det ikke virker. De skriver på nettsidene sine, og i appens beskrivelse på App Store, at det skal virke, så det kan være noe rart med min telefon.

 

Forøvrig kan appen, og mange andre apper, fortsatt varsle deg om de som ringer er telefonselgere og lignende, men da ved å laste ned kjente numre til en kontakt på telefonen din. Det blir ikke helt det samme, men det fungerer.

Lenke til kommentar

..

 

Nei å ha alle ukjente nummer som kjente nummer i telefonboken går ikke. Hehe.

 

Det er det som er genialt med truecaller og truecaller blocking tjenesten.

Rapporterte spam nr og annet blir lagt til i truecaller databasen og du mottar hverken sms eller anrop fra disse "uten å måtte kjenne til numrene dems".

 

Takk for at du sjekket.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg har ingen forklaring på hvorfor det ikke virker. De skriver på nettsidene sine, og i appens beskrivelse på App Store, at det skal virke, så det kan være noe rart med min telefon.

*

Fikk den heller ikke til å virke hos meg.

 

På nettsiden til Truecaller under en slags FAQ, står det:

LIVE CALLER ID IS NOT WORKING?

Due to restrictions from Apple platform we are not able to implement an instant Caller ID.

 

http://www.truecaller.com/support#/iPhone/a1

 

 

Så blir ikke helt klok på om de selv mener den skal virke eller ikke. :hmm:

 

Edit: Men er mulig det ikke er metoden med å ta en screenshot de tenker på, men heller en full automatisk løsning, når jeg tenker meg om litt.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Sliter flere med at diktering ikke fungerer? Har fungert en gang før for meg, og nå når jeg prøver står den bare å "tenker" over hva jeg har sagt, og til slutt dropper det helt. Har prøvd å slå av og på tjenesten, og sjekket alle andre elementer som skulle ha noe å si.

 

Edit: Bare glem det. Slo av og på Siri, og så plutselig fungerte det.

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Beklager altså, men enkelte av oss er mer fotogene enn andre. Dere som ikke er det bør respektere det.

Beklager, jeg skal ikke være slem. Det er bare noe med å feste telefonen sin på en lang stang for å ta bilder av seg selv jeg ikke … forstår. Fotogen eller ei, for meg blir det for dumt.

 

Men nå sporer vi av. Denne stangen på Amazon koster i underkant av 200 kroner, og har 835 tilbakemeldinger, hvorav 628 er på fem stjerner.

 

Redigert: Nevnte stang sendes ikke til Norge, men Amazon hadde mange andre.

Endret av Runar
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Beklager altså, men enkelte av oss er mer fotogene enn andre. Dere som ikke er det bør respektere det.

Beklager, jeg skal ikke være slem. Det er bare noe med å feste telefonen sin på en lang stang for å ta bilder av seg selv jeg ikke forstår. Fotogen eller ei, for meg blir det for dumt.

 

Men nå sporer vi av. Denne stangen på Amazon koster i underkant av 200 kroner, og har 835 tilbakemeldinger, hvorav 628 er på fem stjerner.

 

Redigert: Nevnte stang sendes ikke til Norge, men Amazon hadde mange andre.

Jeg gir deg en pluss for det innlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tatt 'selfies' i årevis! Lenge før det ble en 'greie'...

Når jeg og min kone har gått opp på en fjelltopp og gjerne vil ha et bilde av oss begge med varden og utsikten, da tar vi en 'selfie' som det visstnok heter nå.

Vi går ikke rundt og holder kamera på lang arm og foreviger trynene våre hele tiden, som visstnok er på moten nå. Helt idiotisk!

Bilder generelt og portretter spesielt, blir mye bedre når fotografen er bak kamera og ikke er motivet selv!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel , da sitter jeg her med en iPhone 6 64gb space gray og er litt meeh..

Skjønner nå hvorfor alt snakk om knuste skjermer og glass , den er jo glatt som fy med tørre hender :-/

Aldri vært borte i liknende. Futteral/case har jeg aldri brukt og ikke tenkte jeg å begynne nå.

Er sånn mellomfornøyd.

Nå kan jeg endelig få sendt sms fra iPad Air 2 4G .

Det går da via iphonens nummer og iMessage serverne til Apple.

Og innkommende sms til mobilnummeret kommer på begge og en tråd fortsetter på en av de - smart..

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Vel , da sitter jeg her med en iPhone 6 64gb space gray og er litt meeh..

Skjønner nå hvorfor alt snakk om knuste skjermer og glass , den er jo glatt som fy med tørre hender :-/

Aldri vært borte i liknende. Futteral/case har jeg aldri brukt og ikke tenkte jeg å begynne nå.

Er sånn mellomfornøyd.

Nå kan jeg endelig få sendt sms fra iPad Air 2 4G .

Det går da via iphonens nummer og iMessage serverne til Apple.

Og innkommende sms til mobilnummeret kommer på begge og en tråd fortsetter på en av de - smart..

Veldig enig ang case/futteral. Synes det rr ett onde. Men jeg tør ikke ha iphone uten så derfor hvis du skal ha anbefaler jeg iphone sitt lærdeksel. Da beholder du hvertfall litt av luksus følelsen. Eller er jeg på parti med deg.. Ja til mindre glatte iphones...

Lenke til kommentar

Anbefaler å prøve ut Apple sine silikondeksel også. Overraskende god kvalitetsfølelse og fine farger (syntes jeg), har faktisk erstattet minn Apple skinndeksel med Apple silikon på min iPhone 6 Plus. Er forsåvidt enig at speseilt 6 Plus som er såpass stor og derfor vil være litt lite hendig i hånda til tider kan bli i overkant glatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...