Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kun 20% mer systemytelse og 50% mer grafikkytelse er ikke akkurat imponerende, kan ikke se for meg at konkurentene skjelver i buksene....hadde virkelig ventet myyyyyyyeee mer av Apple

 

Tja, ytelsen på det meste av telefoner er mer enn bra nok. Det er jo en mangel på applikasjoner som faktisk tyner telefonene, og problemet som følger er jo uansett batteriforbruket.

 

Vet ikke hvorfor folk har hengt seg så forferdelig mye opp i akkurat disse tingene, det begynner å bli noen år siden at spesifikasjonene på telefonene medførte vesentlige endringer som man faktisk la merke til

 

Lenge var det jo nødvendig for android telefoner å enorme økninger i ghz, ram etc. For hver nye monstertelefon så hørte man hvor mye mindre telefonen hakker i menyene :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

Kun 20% mer systemytelse og 50% mer grafikkytelse er ikke akkurat imponerende, kan ikke se for meg at konkurentene skjelver i buksene....hadde virkelig ventet myyyyyyyeee mer av Apple

 

Tja, ytelsen på det meste av telefoner er mer enn bra nok. Det er jo en mangel på applikasjoner som faktisk tyner telefonene, og problemet som følger er jo uansett batteriforbruket.

 

Vet ikke hvorfor folk har hengt seg så forferdelig mye opp i akkurat disse tingene, det begynner å bli noen år siden at spesifikasjonene på telefonene medførte vesentlige endringer som man faktisk la merke til

 

Lenge var det jo nødvendig for android telefoner å enorme økninger i ghz, ram etc. For hver nye monstertelefon så hørte man hvor mye mindre telefonen hakker i menyene :p

 

Ikke vær så begredelig, hjelper lite å slenge en smiley på slutten.

 

Blir interessant å se hvor langt linsa stikker ut. Begynner å bli lei av alt støvet som samler seg inni.

Lenke til kommentar

 

Spar meg for slike balleinnlegg som det der. Hadde du bare linket meg den andre linken hadde det vært ett kudos innlegg :thumbup:

 

Så skal jeg heller sette meg ned å lese den linken.

 

Nå du ikke klarer å skrive inn www.google.no og søke etter NFC usages selv, så fortjener du litt pepper.

 

 

Nå var det jo du som pushet NFC bruken, så da får du jo gjerne servere med linkene til det du mener er så fantastisk med NFC og android hittil.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå var det jo du som pushet NFC bruken, så da får du jo gjerne servere med linkene til det du mener er s fantastisk med NFC og android hittil.

 

Det er åpenbart for de fleste i dag på hva NFC kan brukes til. Det skal være helt unødvendig i 2014 å gi dere alt inn med teskje om dette.

 

Er ikke min feil at dere ikke følger med verden i dag på hva forskjellige teknologier kan brukes til.

Lenke til kommentar

Ouch... den klokken var ikke spesielt fin. Men så syntes jeg designet på telefonene har tapt seg siden 5s også, kanskje det er en fase de er i.

Kan ikke si jeg personlig er imponert over lanseringen... Men så er jeg ikke investert i økosystemet heller. Hadde nok holdt meg til en 5s selv dersom jeg var det, dog.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt overbegeistret for det jeg såg i kveld jeg heller, skal jeg være klinkende ærlig. Og at de utraderte 32GB modellen var også ett lite slag i trynet. Hvor mye vil en 64GB telefon havne på tror dere ? 16GB er i smaleste laget for min del altså..64GB har aldri vært nødvendig for meg heller.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt overbegeistret for det jeg såg i kveld jeg heller, skal jeg være klinkende ærlig. Og at de utraderte 32GB modellen var også ett lite slag i trynet. Hvor mye vil en 64GB telefon havne på tror dere ? 16GB er i smaleste laget for min del altså..64GB har aldri vært nødvendig for meg heller.

 

Enig. Jeg syns telefonen ser bedre ut enn 5serien, men hadde sett for meg å kjøpe 32gb. Spent på å se prisene på 64gb.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt overbegeistret for det jeg såg i kveld jeg heller, skal jeg være klinkende ærlig. Og at de utraderte 32GB modellen var også ett lite slag i trynet. Hvor mye vil en 64GB telefon havne på tror dere ? 16GB er i smaleste laget for min del altså..64GB har aldri vært nødvendig for meg heller.

 

Men nå er det jo bedre å betale litt ekstra for å ha for mye lagringsplass enn for lite. Men nå er jo Apple kjent for å ta blodpriser på sine lagrings valg, så skjønner jo litt på hvorfor mange kanskje ikke går for en modell med mere lagringsplass.

 

EDIT: Regner med at Apple vil ta 100 dollar ekstra for å gå i fra 16 til 64 GB på iPhone 6 Plus på samme måte som på iPhone 6, bare at iPhone 6 Plus er høyere priset fra før av.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...