Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Vart en iphone 6 på meg. Hadde "litt" trua på 6+ pga kamera men var skeptisk på at den kom til å bli for stor og når jeg så at den bøyde seg i lomma velgte jeg den "normale".

I ettertid føler jeg at jeg angrer litt... Bruker telefonen en del til å se på youtube og tar mye bilder men må nå bare stå med valget mitt nå.

Får håpe at apple.no sender den snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det samme selv, det eller dobbeltklikker på hjemknappen for å svipe til en app jeg akkurat har brukt. Egentlig nøyaktig det samme som på OSX, her bruker jeg kun spotlight eller cmd+tab. Eneste årsaken til at jeg bruker docken er fordi spotlight search ikke klarer å åpne søppelbøtta...

Endret av blured
Lenke til kommentar

Gjør det samme selv, det eller dobbeltklikker på hjemknappen for å svipe til en app jeg akkurat har brukt. Egentlig nøyaktig det samme som på OSX, her bruker jeg kun spotlight eller cmd+tab. Eneste årsaken til at jeg bruker docken er fordi spotlight search ikke klarer å åpne søppelbøtta...

Tips: Skaff deg Alfred. Der kan du åpne søppelbøtta :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vart en iphone 6 på meg. Hadde "litt" trua på 6+ pga kamera men var skeptisk på at den kom til å bli for stor og når jeg så at den bøyde seg i lomma velgte jeg den "normale".

I ettertid føler jeg at jeg angrer litt... Bruker telefonen en del til å se på youtube og tar mye bilder men må nå bare stå med valget mitt nå.

Får håpe at apple.no sender den snart.

Har brukt iPhone 6 i ett døgn, gikk over fra 5, du vil garantert ikke angre, kameraet er fantastisk, og skjønner godt at i alle tester så er det helt på topp...superraskt og sylskarpe bilder med naturlige farger... Er storfornøyd med hele tlf :)

Lenke til kommentar

Så langt så angrer jeg ikke på valget av iPhone 6 Plus i det hele tatt, var nettopp en tur ute med hunden og selv med båndet som okkuperte venstrehånda så klarte jeg utrolig nok å navigere telefonen ganske så tilfredsstillende med kun høyrehånda. Ikke helt 100% komfortabelt naturligvis, men til å være førstegangen jeg belager meg på enhåndsbruk med en telefon på over 5,0-tommer så gikk det over all forventning og jeg tipper det bli bedre etterhvert som jeg blir mer og mer vandt med størrelsen.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som er bekymret over om iphone 6 plus er lett bøyelig, så er det en video her som kan trøste dere litt. :tease:

Her tester de med 45kg trykk (100 lbs./pounds) på iphone 6 plus og note 3. Jeg tror jeg heller ville ha stolt på denne testen her enn de testene som er gjort av blant annet unbox therapy og de andre youtubere som bøyer telefonene med sine egne hender.

PS. Vet ikke helt om denne videoen har blitt postet her før. Om det har det, så beklager jeg unødvendig post. :wee:

Er man redd for bøy og likevel vil farte rundt med den i stramme lommer så bruk en case:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Front pocket. Så... de som factchecker for Maher trenger en liten snack :/

Godt mulig de trenger en liten snack, men... front pocket?

Vet man egentlig noe om hva slags forklaring disse 9 kundene som klaget til Apple har kommet med, utover at det gjalt bøyde iPhone 6 Plus-telefoner? :)

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Så langt så angrer jeg ikke på valget av iPhone 6 Plus i det hele tatt, var nettopp en tur ute med hunden og selv med båndet som okkuperte venstrehånda så klarte jeg utrolig nok å navigere telefonen ganske så tilfredsstillende med kun høyrehånda. Ikke helt 100% komfortabelt naturligvis, men til å være førstegangen jeg belager meg på enhåndsbruk med en telefon på over 5,0-tommer så gikk det over all forventning og jeg tipper det bli bedre etterhvert som jeg blir mer og mer vandt med størrelsen.

Men hva når du skal ut på tur med hunden uten sekk/rumpetaske/jakke når sommervarmen en gang er tilbake? Hva når man kun har på seg shorts? Hvor skal man legge telefonen? Den får vel neppe plass i lomma?

Lenke til kommentar

Man klarer alltids å tilpasse seg forholdene :) De fleste shortser har vel uansett romslige lommer. Skal man jogge mye med den (la oss si uten jakke og med tights for eksempelets skyld) kan det vel være greit å skaffe seg en armholder, brystholder, lårholder eller hva man enn skulle like best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...