Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget og problemet med NFC har jo vært at det ikke er noen gode måter å ta det i bruk, med Apple Pay så kan jo dette forhåpentligvis forandre seg, Google har vært alt for dårlig til å pushe NFC-basert betaling. Men nå tviler jeg dessverre på at dette vil forandre seg i Norge, selv med Apple Pay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det folk bruker disse "sinnsyke" specsa i dagens toppmodeller til egentlig? Med mindre man skal game altså?

 

Skjønner noen av dere sitter og sikler over den vanvittige 4k skjermen og tar selfier med det enorme 1000mpx kameraet, meeeen.....

 

Nei, takke meg til et kjapt og bra kamera samt en telefon med OS jeg syns flyter bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Urge; ja, endelig er vi klare for større enn 4 tommers skjerm. Har ventet på dette lenge.

Men i mer seriøse fotspor;

Hva skiller klokken fra konkurrentene?

Og hva med telefonene?

 

Ja, savnet større skjerm når jeg gikk fra z2 til iphone 5.

Det jeg foreløpig ser som skiller klokken fra konkurrentene er: ui'et, det ser ut som at det fungerer veldig bra. Det jeg er mest spent på er batterilevetiden. Klarer Apple å slå konkurrentene der, ios er jo kanskje enklere å drive en android(gear).

 

Det som skiller telefonen er vel ikke så alt for mye. Er man glade i ios og økosystemet så er det vanskelig å bli fornøyd med android, har prøvd flere gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Kun 20% mer systemytelse og 50% mer grafikkytelse er ikke akkurat imponerende, kan ikke se for meg at konkurentene skjelver i buksene....hadde virkelig ventet myyyyyyyeee mer av Apple

 

Tja, ytelsen på det meste av telefoner er mer enn bra nok. Det er jo en mangel på applikasjoner som faktisk tyner telefonene, og problemet som følger er jo uansett batteriforbruket.

 

Vet ikke hvorfor folk har hengt seg så forferdelig mye opp i akkurat disse tingene, det begynner å bli noen år siden at spesifikasjonene på telefonene medførte vesentlige endringer som man faktisk la merke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...