Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Om du allerede har Telenor Mobil XL og du er fornøyd med det, og er trygg på at du ønsker å ha det over de neste 12 mnd så ser jeg ingen grunn for å ikke gjøre det? Du sparer vel ikke så fryktelig mye, men du betaler mindre nå også litt mer over tid, du kan se på det som en slags gratis nedbetaling/avbetaling.

Okay. Men da er problemet at, jeg har jo 24 t på å bestille iPhonen fra telenor, og jeg har ikke lønn igjen på komtoen jeg kan legge ut mens jeg venter på pengene fra Komplett.. Burd ejeg bare vente på pengene også bestille på telenor igjen? Eller vil det ta mye lengre tid enn å bare ta den fra Komplett?

Endret av SavageX3-5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har tenkt seg til eplehuset fredag morgen? Butikkene åpner 10 både på Oslo og Oslo S. Mens nettbuttiken tar imot bestillinger 08 om morgen. noen som vet om eplehuset.no funker som collect at store?

Skal ha iphone 6 16gb sølv selv, da jeg har en ipad air med mer minne og større skjerm til lesing :)

Lenke til kommentar

Nå tikket det igjen inn en bestillingslink. Denne gangen fra Telenor. Gjelder iPhone 6+ 64GB Gull. Send PM hvis noen vil ha.

Jeg har bestemt meg for å vente på Netcom. :)

Frista veldig. Men Telenor og djuice har driti seg litt ut ved å legge seg så høyt i pris.

Sparer 900kr i året på å ta Netcom istedenfor djuice.

Da er det bare å smøre seg et brødskive med tålmodighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan få 525 kroner rabatt hos Chess, men der har de ubekreftet leveringstid på modellen jeg vil ha (iPhone 6 64 GB, svart). Jeg kan trolig få tak i telefonen en gang i neste uke på min lokale Eplehuset-butikk, men da til fullpris.

What to do? Spare penger men vente litt, eller få den raskere til en høyere pris? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...