Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Da har jeg fått leveringsbekreftelse fra NetCom. Blir sendt i dag! :)

iPhone 6 Plus 64 gb stellargrå.

Når fikk du din bestillingsbekreftelse på fredagen?

 

Jeg venter fortsatt på leveringsbekreftelse. iPhone 6 Plus 64GB Silver.

 

fra: [email protected]

dato: 19. september 2014 kl. 10.11 emne: Ordrebekreftelse fra NetCom

 

 

 

Min var 19. September 00.36, håper min sendes snart også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se hva jeg har :D

Uansett;

 

iPhone 6 Plus er SVÆR!

 

Men batteritid er kjempe bra! Mye bruk siden 0630 i morges og er på 75% nå. Før var den nesten tom da...

 

Eneste minuset med Plus er at vibratoren lager mye mer lyd, den lager en metallaktig lyd som jeg tror kommer av at telefonen er såpass slim. Var ikke slik med iphone 6 (testet flere)

 

Ellers er jeg fornøyd :)post-62097-0-88556900-1411638325_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PerOpusen: Måtte dra på smilebåndet jeg også, haha! Ble umiddelbart videresendt til mine venner som har mobbet meg for at iPhone 6 Plus ikke tåler noen ting. Nå kan bøyen enkelt fikses! :)

 

Glenn: Jeg prøvde også å bestille det sorte skinnetuiet fra Apple, men ser de ikke har på lager. Antar derfor at man heller ikke kan bestille fra utenlandske nettbutikker/Ebay/Amazon? Eller er det noen som har funnet alternativ? Vil ha tak i deksel asap.

 

I tillegg kunne jeg tenkte meg å tegne litt på telefonen. Finnes det en penn som er nøyaktig? Til nå har jeg bare sett gummipenner med 0,5 cm diameter på gummikula, noe som blir litt stort og unøyaktig. Det finnes kanskje ikke noe annet til epleutstyr?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

you lucky pigs... jeg var dum og ventet på at djuice skulle skjønne at de hadde driti seg ut på pris, og er nok nå bakerst i køen hos Netcom. hjelper nok heller ikke at jeg tok Plus 64GB og i "gull".... denne tror jeg er meget etterspurt... (PS! "tror")

Hehe. Lønner seg å være tidlig ute. :) Tror NetCom har fått et helt lass med telefoner, så det tar nok ikke så veldig lang tid uansett.

 

2bb1: Ja, vurderer å bestille fra Amazon eller Ebay om det ikke kommer på lager snart, men det tar jo litt tid om man bestiller derfra. Mulig Apple Store legger ut etuiene samtidig som telefonen legges ut for salg i natt.

Lenke til kommentar

Glenn: Jeg prøvde også å bestille det sorte skinnetuiet fra Apple, men ser de ikke har på lager. Antar derfor at man heller ikke kan bestille fra utenlandske nettbutikker/Ebay/Amazon? Eller er det noen som har funnet alternativ? Vil ha tak i deksel asap.

 

Regner med at disse blir lagt ut for salg samtidig som telefonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...