Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Finnes hurtigportere, og hvordan får man det som valg? Gjorde slik med iPhone 5, måtte vente litt mindre enn en uke på portering. Telenor.

Du må ta kontakt med kundeservice, bruk Facebook eller Twitter for raskest mulig svar.

Ikke be om en raskere porteringsdato, men spør om det er mulig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Synes det er litt merkelig at jeg ikke har fått bestillings-link på reservasjonen jeg gjorde hos djuice kl 00:02. iPhone 6 Plus 16 gb stellargrå.

Nevermind, har bestilt 64 gb hos NetCom istedet. Skjønte at 16 gb fort kunne bli litt lite.

Mulig mange rakk å komme før deg? Jeg klarte å bestille etter ca 20 sekunder. Fikk reservasjonsmailen før de sendte ut mail om at man nå kunne reservere den.

Lenke til kommentar

Her er bestillingslinker til Iphone 6 Svart/16GB

TELENOR

DJUICE

Hei. Når man går inn for å bestille på disse linkene, og går nedover hele listen av abonnement, så ser man at det er mulig å velge "uten abonnement" selv på telenor/djuice bestillinger. Betyr ikke dette at man kan kjøpe tlf på f.eks Telenorbutikken/Telehuset også når de spør hvilken abonnement man skal ha der så kan man velge "uten abonnement" og betale for tlf; akkurat som det er på nettsiden bestillingene deres nå? Kunne du kanskje gitt svar på dette, RamGuy, siden du kommer tll å jobbe et sted som selger tlf bare med telenor abonnement i første omgang?

Ser ikke hvorfor dette skulle være forskjellig på "telenor.no"/"djuice.no" og på butikker som telekiosken og alle de butikkene som selger tlf de første ukene med telenor abonnement.

Lenke til kommentar

Mulig jeg overreagerer litt her, men hjeg kjenner jeg blir utrolig irritert over hva media blåser opp ifm et Apple slipp. Jeg er verken fanboy, eller overinteressert i Apple sine dingser, men det får være måte på hylekor i media.

Oi! Er det sant!? Den store telefonen bøyer seg om du putter den i baklomma på noen tighte jeans, og SETTER deg på den?!?! Det kan ikke stemme!!

Nemmen?!!? bøyer den seg om du prøver å brekke den i to med hendene dine?!?! Det er ikke sant!

Setter du deg på en Sony/HTC/Windows- telefon, vil det samme skje. Prøver du å brekke en Xperia, klarer du mest sannsylig det også. J@vla sensasjonshungrige mediafjotter.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Telefonene skal jo i utgangspunktet være åpne, grunnen til at vi ikke selger uten abonnement i starten handler i bunn og grunn om at tilgangen er såpass dårlig og vi tjener så forsvinnende lite på å selge uten abonnement og har diverse bindingsmål som må nåes hvert kvartal osv så vi velger å ikke selge med abonnement den første perioden.

Lenke til kommentar

TELENOR

DJUICE

Hei. Når man går inn for å bestille på disse linkene, og går nedover hele listen av abonnement, så ser man at det er mulig å velge "uten abonnement" selv på telenor/djuice bestillinger. Betyr ikke dette at man kan kjøpe tlf på f.eks Telenorbutikken/Telehuset også når de spør hvilken abonnement man skal ha der så kan man velge "uten abonnement" og betale for tlf; akkurat som det er på nettsiden bestillingene deres nå? Kunne du kanskje gitt svar på dette, RamGuy, siden du kommer tll å jobbe et sted som selger tlf bare med telenor abonnement i første omgang?

Ser ikke hvorfor dette skulle være forskjellig på "telenor.no"/"djuice.no" og på butikker som telekiosken og alle de butikkene som selger tlf de første ukene med telenor abonnement.

Telefonene skal jo i utgangspunktet være åpne, grunnen til at vi ikke selger uten abonnement i starten handler i bunn og grunn om at tilgangen er såpass dårlig og vi tjener så forsvinnende lite på å selge uten abonnement og har diverse bindingsmål som må nåes hvert kvartal osv så vi velger å ikke selge med abonnement den første perioden.

Men vil dere selge telefonene med Telenor kontantkort da? Eller er det kun 12/24 månders binding dere prioriterer?

Lenke til kommentar

TELENOR

DJUICE

Men vil dere selge telefonene med Telenor kontantkort da? Eller er det kun 12/24 månders binding dere prioriterer?

Skjønner det RamGuy.

Det er dette jeg lurer på som lemoncake tar opp. Siden det er jo et valg på telenor.no og djuice.no ser jeg ikke hvordan telenor ikke kan tilby dette i butikkene deres når de selger tlf der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...