Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de av dere som har bestilt fra NetCom fra den 19 og et par dager etter, kan dere bare slappe av. Jfr kundeservice har de fått inn "en hel masse" i 16 og 64, alle farger. Litt færre 128.

De sendes ut så man får de rett etter helgen.

Regner med at dette bare gjelder den minste modellen, og ikke Plus?

Lenke til kommentar

Har fått mail fra Telenor angående min 6 plus 64gb. Er usikker på om jeg skal ha den eller ikke grunnet den mye omtalte bøyingen. Ikke at jeg hadde tenkt at den skulle være så mye i lomma, men greit med muligheten uansett.

Si ifra om du ikke skal ha den! For jeg har ikke fått epost på min enda! :(

Når la du inn bestilling? Min tikket vel inn type 00:01-02 så fatter ikke helt hvorfor jeg ikke har fått noen bestillingsmulighet enda..

Lenke til kommentar

Tror jeg venter til de er i butikken jeg. Vil gjerne holde en 6+ i hånda for å se om den faktisk blir i største laget. Men det skal nok en del til, har forsøkt å tenke hva jeg bruker iPhone til nå og hva den antagelig blir brukt til fremover, og da ligger det nok i kortene at det blir 6+ på meg...:-)

Lenke til kommentar

Var i Apple Store i byen jeg studerer ved. 6+ må få apps som er spesialdesignet for telefonen for at den skal bli noe populær tror jeg. Jeg syntes det ikke holder med bare en litt større utgave.

Når du holder 6 og 6+ ved siden av hverandre virker 6+ kanskje litt mer detaljert (syntes hjørnene på ikoner var litt rundere), men dette er noe man aldri vil se ellers. Jeg sitter fortsatt på gjerdet. Kanskje like greit at jeg for en gangs skyld venter til jul med ny telefon.

Lenke til kommentar

Var i Apple Store i byen jeg studerer ved. 6+ må få apps som er spesialdesignet for telefonen for at den skal bli noe populær tror jeg. Jeg syntes det ikke holder med bare en litt større utgave.

Når du holder 6 og 6+ ved siden av hverandre virker 6+ kanskje litt mer detaljert (syntes hjørnene på ikoner var litt rundere), men dette er noe man aldri vil se ellers. Jeg sitter fortsatt på gjerdet. Kanskje like greit at jeg for en gangs skyld venter til jul med ny telefon.

Jeg er ganske sikker på at det vil komme mange apper tilpasset 6+. Kanskje appene på ipad mini/air vil bli det samme som på 6+.

Lenke til kommentar

For de av dere som har bestilt fra NetCom fra den 19 og et par dager etter, kan dere bare slappe av. Jfr kundeservice har de fått inn "en hel masse" i 16 og 64, alle farger. Litt færre 128.

Spurte ikke konkret, men eneste som det var manko på var 128.. Bare å ringe å spørre :)

Lenke til kommentar

Spurte ikke konkret, men eneste som det var manko på var 128.. Bare å ringe å spørre :)

Du svarte nettopp på det jeg lurte på. Bestilte nemlig 128, og siden det er manko så får jeg bare vente til det kommer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...