Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Flott telefon men lurer på hvorfor de har laget den så sinnsykt unødvendig stor..

Sammenlignet med andre mobiler med tilsvarende størrelse på batteri og skjerm er den jo "gigantisk"

Selv nye mobiler med 6" skjerm er jo mindre!

attachicon.gifIphone.jpg

Ja designspråket til iPhone nevner seg utdatert med tanke på det der. Spesiellt når jeg ser hva LG får til.

Når det er sagt er det ikke alltidt helt lett og feilfritt å navigere en telefon som nesten bare er en skjerm heller, men at det bør være rom for å kutte litt rammer oppe og nede, absolutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk beskjed fra Netcom i går at de antok 2-3 uker levering på iPhone 6 Plus 64GB Silver. Min bestilling var lagt inn knappe sekunder etter de la de ut for forhåndsbestilling. Tror det blir dårlig med telefon på fredagen eller i det hele tatt neste uke :/.

Lenke til kommentar

Blir nok en sånn

http://www.senacases.com/product/ultraslim-classic-iphone-6-plus

Sinnsykt høy kvalitet. Både jeg og madamen har det til iphone 5. Anbefales!

Støttes! Full beskyttelse, god kvalitet, pent design. Jeg liker ikke caser som sitter på telefonen under bruk, da det tar bort mye av den eksklusive følelsen.(som man jo har betalt en del for) En slim-sleeve i høy kvalitet kan anbefales.
Lenke til kommentar

Apple sin leather case frister meg. Noen tips til hvilken farge kan se best ut med med hvit/gull telefon som jeg tror det blir denne gangen bare for å ha noe nytt. (liker ikke space grey så mye, men elsker svart sånn som det var på iPhone 4/S og iPhone 5 (ikke 5S).

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Apple sine leather cases, RamGuy? Etter å ha lest innlegget ditt føler jeg det blir jo det letteste og beste valget?

Har vurdert disse, har en av typen rød på min iPhone 5S nå og den er snasen den. Eneste som gjør meg noe skeptisk er at den ikke dekker for skjermen.. Spesielt madammen har nok godt av noe som beskytter både foran og bak..

Selv har jeg aldri vært noen fan av disse sleevene, for med disse så vil man jo ikke kunne se noe på telefonen før du har fått dratt den ut, så kan ikke gløtte raskt ned på telefonen for å se om det var en viktig epost eller whatever jeg mottok eller ikke. Men det kan man jo forsåvidt ikke med lommebok / flip-cover heller.

EDIT:

Vil jo også gjøre det vanskelig for meg å raskt bytte sang, eller raskt stoppe / starte en podcast osv uten å måtte ta hele telefonen ut av sleeven osv.. Nei, kjenner jeg er skeptisk til sleeve selv om de Sena greiene så veldig flotte ut.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Akkurat det samme tenkte jeg Ramguy, før jeg fikk Sena. De situasjonene du nevner blir du vant til. Jeg bruker feks remoten på headsettet mer, så jeg slipper å ta den ut av lommen for å spille neste sang på listen. Det eneste minuset jeg har er at man må være litt varsom når man i forbifarten tar den ut. Fort gjort å gjøre det store om man er litt slepphent.

Prøv å få testet en hvertfall! Jeg har vervet mange sena eiere før :)

Lenke til kommentar

Da har jeg forhåndsbestilt fra Komplett. Klarer ikke vente, men tror dere jeg kan endre og ta pickup point i feks Oslo, også hente iPhonen der 26 sep?

Tror nok du er litt sent ute til det. Da den ble lagt ut for flere dager siden, og mange har lagt inn bestilling. Du er nok litt bak i køen.

Men det står på komplett sine sider status på de ulike modellene: Eks; Lagerstatus:

UnconfirmedPurchase.gifIkke på lager. 20+ stk. Ubekreftet 4.okt.2014
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...