Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

instillinger ---> telefon ---> identifiser og blokker kontakter.

kjører ios 10.3 er med i beta programmet.

får ikke opp valg der lenger om å bruke gulesider sin app for blokking og identifisering selv om appen klart ber meg gå inn der i instillinger for å slå det på.

Er dette noe de har fjernet?

Fungerer ikke i 10.3 beta 1 nei, fikses forhåpentligvis i neste beta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får ikke opp valg der lenger om å bruke gulesider sin app for blokking og identifisering selv om appen klart ber meg gå inn der i instillinger for å slå det på.

greit at det ikke bare var hos meg. rart hvis den forsvinner når den nett kom liksom ...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ingenting. Dockingstasjonen fra Apple passer liksom ikke til telefonen lengre. Er ingen støv eller noe i kontakten. Må liksom presse den satans hardt ned for at den skal få kontakt og lade, men selv da så løsner den med en gang jeg slipper.

Hadde det problemet med min. Tok den fram og beklaget meg når jeg var på Eplehuset på Lagunen, og han fant fram noe han skrapet kontaktene inne i telefonen med. Ikke noe jeg ville turt å gjøre selv, men etter det virket den helt fint igjen. Så kanskje de irrer på en eller annen måte...? Jeg glemte å spørre ham.

Geir :)

Takk for svar.

Hmm telefonen er ganske ny, men får høre med de.

Lenke til kommentar

greit at det ikke bare var hos meg. rart hvis den forsvinner når den nett kom liksom ...

Det er opplyst som "known issue" i tråden for 10.3 beta 1 hos Macrumours sitt forum:

• CallKit call blocking and identification extensions do not work (installed apps do not show in Settings > Phone)

http://forums.macrumors.com/threads/ios-10-3-beta-1-performance-improvements-changes-and-more.2029174/

Den kommer nok tilbake skal du se, er ikke uvanlig at ting slutter å virke i tidlige beta-versjoner av nye ios-versjoner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har et problem med min iPhone 6s, (Prøvde Chat med der den var kjøpt men fikk ikke noe godt forslag) - jeg har hatt iPhone i mange år, og ikke hatt dette problemet før: Jeg går mye med ørepluggene og hører lydbok, nå har jeg ofte i det siste problem med om telefon ringer eller jeg skal ringe ut så virker ikke lyden. Har sett at alt er skrudd på. Før kunne jeg bare trykke på mikrofon-knappen og svare telefonoppringing. Jeg har fått til kontakt ved å plugge ørepropper av og på - men ofte snakker jeg inn og ingen hører meg, og vi gir opp. (Har prøvd andre propper også enn de originale, samme der) - er det noe sted jeg skal gjøre spesielle innstillinger?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har opplevd at høytaleren har sluttet å virke? Den har vært litt av og på i noen dager...

(Du ser problemet mitt i forrige post - men nå er det løst) Ja, to ganger med måneders mellomrom - kunne ikke svare i telefonen og hadde en del problemer med dette. Så fikk jeg fikset det - og så vet jeg det til en annen gang. Ett eller annet hadde skjedd og løsenet var å resette den til fabrikkinnstilling eller hva det nå heter - innstillingene altså - mistet ikke noe, måtte bare sette på bakgrunnsbilde og noe småtterier.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...