Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Aldri blitt så skuffet over et mobilkjøp som nå. Kjøpte en

iPhone 7 har en 6 fra før. De er jo nesten like, er litt

Forskjell på spec, men det er kun på papiret. I praksis

Kan jeg nesten ikke merke noen forskjell:( er svært skuffet nå.

Er det bare meg som sitter med denne følelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt morsomt at du nevner det. Drog selv frem min iPhone 6 og skulle prøve denne noen dager etter å ha brukt S7 Edge siden i sommer..er faktisk imponert over hvor glatt og kjapp telefonen er med siste iOS versjon. Nesten som jeg lurer på hvorfor jeg byttet telefon :p

Så er det fortsatt noe med touch i iOS som bare er prima i forhold til Android..ikke noe natt og dag forskjell, men det er noe der altså. Men grunnen til at jeg i hvertfall ikke orket ny iPhone er jo at eg føler Apple spikker fliser på både iPhone 6s og 7. Med iPhone 8 håper jeg på en litt mer overbevisende faktor og gjerne ett smartere og mer ergonomisk design enn i dag.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Jeg har arvet kona sin i6. Hun har nå i7.

Til vanlig bruk så merker en lite. Kamera er merkbart bedre og den vokner til om en løfter den opp :-) og hjemknappen ?

6/6s og 7 koster nesten det samme. Som om en trenger ny mobil så er det ikke noe og lure på.kjøp 7

Eller en brukt 6/6s

Lenke til kommentar

Veit ikke om denne passer her, men prøver

Noen som har opplevd at Facebook appen e blitt veldig treg "laggete" når man scrolle ned ?? Kom for noe oppdateringer siden.. gjelder 6s plus med ios 10.1

Tror det er en iOS 10 greie og ikke telefonspesifikk. Sliter med det samme på min SE etter 10. Både Facebook og Safari. Siden hakker/hopper litt når man scroller.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at Facebook appen e blitt veldig treg "laggete" når man scrolle ned ?? Kom for noe oppdateringer siden.. gjelder 6s plus med ios 10.1

Tror det er en iOS 10 greie og ikke telefonspesifikk. Sliter med det samme på min SE etter 10. Både Facebook og Safari. Siden hakker/hopper litt når man scroller.
På min fryser fb appen av og til når jeg scroller, men ikke merket til noe kraftig på safari.. Kan jo være 10 som gjør, men burde ikke det gå over hele telefonen da ?

Edit: den verste hakkinga og av til fryser er på kommentar feltet.

Endret av bbios
Lenke til kommentar

På min fryser fb appen av og til når jeg scroller, men ikke merket til noe kraftig på safari.. Kan jo være 10 som gjør, men burde ikke det gå over hele telefonen da ?

Nope. Sålenge det ikke er app-spesifikt. Jeg merker det kun i Facebook og Safari, men ikke andre steder jeg må scrolle - som YouTube eller Bilder.

Lenke til kommentar

kjipern.. må bare takle det, men takk for svar :)

Nope. Sålenge det ikke er app-spesifikt. Jeg merker det kun i Facebook og Safari, men ikke andre steder jeg må scrolle - som YouTube eller Bilder.
Lenke til kommentar

Aldri blitt så skuffet over et mobilkjøp som nå. Kjøpte en

iPhone 7 har en 6 fra før. De er jo nesten like, er litt

Forskjell på spec, men det er kun på papiret. I praksis

Kan jeg nesten ikke merke noen forskjell:( er svært skuffet nå.

Er det bare meg som sitter med denne følelsen?

Har egentlig motsatt inntrykk. Jeg trodde jeg hadde en kjapp og responsiv telefon helt til jeg oppgraderte til 7-ern.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...