Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Batteri,skjerm, alu body er nytt ++

Skal du selge,så får du mest om du selger den nå,som ubrukt swap

Det er en interessant tanke. Jeg kjøpte den for 3000 kr nå nylig (64gb). Ser det er litt forskjellige priser ute å går på finn.no.

Mulig den bør selges ny, slik at jeg kan gå for en 6S eller SE. Skal vurderes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville du brukt muligheten til å selge? Jeg kjøpte den for å ta over for en sliten 5'er, og jeg regner med at 6'eren er brukbar de neste to årene.

Allikevel frister det å gå et hakk opp. Planla egentlig ikke å bruke så mye på det da jeg sparer til en leilighet jeg skal ta over, og 3k for en ny iPhone 6 er ikke den verste dealen jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Har selv en iPhone 5 fra 2012. Overtar nå en brukt 6 64gb fra juli 2015. Regner med denne er topp frem til SEP 2018. Kommer sikkert nytt iOS i slutten på 2018 som ikke bør legges innpå en gammel 6'er.men trenger jo strengttatt heller ikke siste iOS. din er jo ny,så det kan være dumt og selge,om du ikke vil legge noe mellom for og få en 6s. 6s'n er en del bedre på ytelse. Tipper du har en god mobil i minst 3år

Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar

Jeg tror at sikkerhetskopien er konstruert slik at den kan legges tilbake på en annen iphone, samme hvilken ios versjon den ble tatt på.

OS'et selv er jo ikke med i sikkerhetskopien, bare dokumenter bilder innstillinger og slikt.

Men det er ikke umulig at iOS blir oppgradert til siste versjon mot din vilje i den prosessen...

EDIT: Rent praktisk er du faktisk nødt til å velge "nullstill alt" og sette den opp som ny. Så velger du "legg tilbake sikkerhetskopi" i et av trinnene i oppsettveiviseren der. Med kabel til PC/Mac kan du velge itunes-sikkerhetskopi, uten må du ha en i icloud.

Endret av ozone
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Jeg har hatt problemer med dette. Hadde iOS 8 ,leverte inn til rep og fikk swap,med iOS 7.

Måtte først oppgradere swap'n og så legge inn backup.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

iTunes skal finne mobil. Forsøk med å restarte både PC og mobil, og koble samme på nytt. Regner med at du har nyeste versjon av iTunes?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Prøvde dette i sommer. Fikk det ikke til da heller. Har nå bytta iphone. Skal sjekke itunes for oppdatering og restarte .

Så får jeg se

Edit. Funker nå med siste itunes

Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...