Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

skjedde senest for 10 minutter siden da jeg var ute en tur, batteriet var på ca 50 % skulle ta en samtale og plutselig døde den. Da jeg puttet den i laderen så hadde den 43 % igjen. Har tatt screenshoot av skjermen i etterkant rett etter at jeg putter i laderen, men vet ikke om dette har noe for seg..

 

Hvis jeg sletter innholdet uten å nullstille holder det?

Usikker. Vil anbefale deg og ringe mobylife i drammen. Og forklare litt ang problemet og hva som er gjort.var hvertfall hyggelige når jeg var i kontakt med dem med samme problem. Ta en telefon,så skal du se det løser seg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Kjør på. Så tar du en post it lapp og klister på telefonen der du refererer til hvem du har prata med hos mobylife. Då bør det gå bra. :-)

Lenke til kommentar

Fikk ikke ringt da jeg var fullt opptatt i åpningstidene deres, men "heldigvis" skjedde det samme når jeg var i nærheten av telefonforhandleren, så tuslet bort dit forklarte problemet og lot han se hva som skjedde.. Han dokumenterte og bekreftet mitt problem og sendte telefonen inn... Får håpe på en swap, da den så og si er ubrukelig slik som den er nå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

Hva kan en selge en iphone 6 for?

64GB . Gull kun normale bruksmerker 15mnd gammel. Kjøpt hos netcom

 

Finn den billigste på finn.no og legg deg under så får du solgt.
Hei og takk for svar.

Ser de selger defekte for 2500. Og fungerende for 3000 og oppover. Vurderer og klaske til på telias helgetilbud

Lenke til kommentar

Nå er min IP6S sendt inn for andre gang på 3 uker fordi den skrur seg av når det er 40-50 % strøm igjen på batteriet.

De har kjørt diagnose på den og selvsagt ikke funnet noen feil. Batteriet er testet og alt var ok. Regner med at den kommer tilbake uten at noe er gjort og problemet vil vedvare. Forskjellen denne gangen er at personellet i butikken så hva som skjedde og skrev en bekreftelse på at problemet mitt er en realitet. Ender sikkert med at jeg sender den inn for 3 gang. Har jeg rett på å heve kjøpet når de ikke finner ut av problemet?

Lenke til kommentar

Nå er min IP6S sendt inn for andre gang på 3 uker fordi den skrur seg av når det er 40-50 % strøm igjen på batteriet.

De har kjørt diagnose på den og selvsagt ikke funnet noen feil. Batteriet er testet og alt var ok. Regner med at den kommer tilbake uten at noe er gjort og problemet vil vedvare. Forskjellen denne gangen er at personellet i butikken så hva som skjedde og skrev en bekreftelse på at problemet mitt er en realitet. Ender sikkert med at jeg sender den inn for 3 gang. Har jeg rett på å heve kjøpet når de ikke finner ut av problemet?

Dersom det skjer en gang til, så har du rett på å få heve kjøpet - så fremt det er samme feil.

 

Det er med forbehold om at det er et maskinvareproblem (noe det jo høres ut som). Det som ofte har skjedd om man får enheten tilbake med vedvarende feil er at verkstedet ikke har vært istand til å reprodusere feilen hos seg i det hele tatt. Jeg antar at problemet vedvarer når telefonen er helt nullstilt og uten innhold? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

Nå er min IP6S sendt inn for andre gang på 3 uker fordi den skrur seg av når det er 40-50 % strøm igjen på batteriet.

De har kjørt diagnose på den og selvsagt ikke funnet noen feil. Batteriet er testet og alt var ok. Regner med at den kommer tilbake uten at noe er gjort og problemet vil vedvare. Forskjellen denne gangen er at personellet i butikken så hva som skjedde og skrev en bekreftelse på at problemet mitt er en realitet. Ender sikkert med at jeg sender den inn for 3 gang. Har jeg rett på å heve kjøpet når de ikke finner ut av problemet?

Dersom det skjer en gang til, så har du rett på å få heve kjøpet - så fremt det er samme feil.

 

Det er med forbehold om at det er et maskinvareproblem (noe det jo høres ut som). Det som ofte har skjedd om man får enheten tilbake med vedvarende feil er at verkstedet ikke har vært istand til å reprodusere feilen hos seg i det hele tatt. Jeg antar at problemet vedvarer når telefonen er helt nullstilt og uten innhold? :)

Leverte vel ikke inn nullstillt telefon igjen?
Lenke til kommentar

 

 

Nå er min IP6S sendt inn for andre gang på 3 uker fordi den skrur seg av når det er 40-50 % strøm igjen på batteriet.

De har kjørt diagnose på den og selvsagt ikke funnet noen feil. Batteriet er testet og alt var ok. Regner med at den kommer tilbake uten at noe er gjort og problemet vil vedvare. Forskjellen denne gangen er at personellet i butikken så hva som skjedde og skrev en bekreftelse på at problemet mitt er en realitet. Ender sikkert med at jeg sender den inn for 3 gang. Har jeg rett på å heve kjøpet når de ikke finner ut av problemet?

Dersom det skjer en gang til, så har du rett på å få heve kjøpet - så fremt det er samme feil.

 

Det er med forbehold om at det er et maskinvareproblem (noe det jo høres ut som). Det som ofte har skjedd om man får enheten tilbake med vedvarende feil er at verkstedet ikke har vært istand til å reprodusere feilen hos seg i det hele tatt. Jeg antar at problemet vedvarer når telefonen er helt nullstilt og uten innhold? :)

Leverte vel ikke inn nullstillt telefon igjen?

 

 

 

Selvsagt gjorde jeg det  :hrm:  De insisterte på det og var skråsikre på at dette ikke hadde noe og si. Hadde vært på jobb, var sliten og orket rett og slett å ikke diskutere med de. Men nå så heldigvis den butikkansatte at det jeg beskrev faktisk skjedde, da telefonen døde på 40 % rett foran øyene hans.

Lenke til kommentar

 

Nå er min IP6S sendt inn for andre gang på 3 uker fordi den skrur seg av når det er 40-50 % strøm igjen på batteriet.

De har kjørt diagnose på den og selvsagt ikke funnet noen feil. Batteriet er testet og alt var ok. Regner med at den kommer tilbake uten at noe er gjort og problemet vil vedvare. Forskjellen denne gangen er at personellet i butikken så hva som skjedde og skrev en bekreftelse på at problemet mitt er en realitet. Ender sikkert med at jeg sender den inn for 3 gang. Har jeg rett på å heve kjøpet når de ikke finner ut av problemet?

Dersom det skjer en gang til, så har du rett på å få heve kjøpet - så fremt det er samme feil.

 

Det er med forbehold om at det er et maskinvareproblem (noe det jo høres ut som). Det som ofte har skjedd om man får enheten tilbake med vedvarende feil er at verkstedet ikke har vært istand til å reprodusere feilen hos seg i det hele tatt. Jeg antar at problemet vedvarer når telefonen er helt nullstilt og uten innhold? :)

 

 

Samme feil begge gangene. Batteriet dør mens det fortsatt er strøm på det, må dermed putte den i laderen for at den skal starte opp. Og da starter den opp på samme type % som den hadde når den døde. Problemet oppstår også når telefonen er nullstilt, men kanskje ikke like hyppig. Har sikkert en sammenheng med at jeg ikke gidder å bruke den når backupen ikke er på telefonen.

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med appel sin kunderservice for andre gang på kort tid no. Har hatt 6s 64gb i ett år no og fra dag 1 har tlf slått seg av når det er mellom 10-30% batteri igjen. igår gikk den av på 55% og jeg må i med laderen for at den skal på igjen.

Jeg fikk beskjed om at dette var programvarefeil og det var ingenting de kunne gjøre. Jeg kunne sende den inn men den kom ikke til å bli fikset. De fant ingen feil når de kjørte diagnose test. Alt i alt var det ingen hjelp å få og eneste forslaget var å ta tlf med til et autorisert verksted og be de se på den. Minnet han på at han nettopp hadde sagt det var programvarefeil og jeg ikke kunne se poenget med å ta den med på verksted da. Så da var eneste forslaget å vente til de kommer med en løsning på problemet.

Helt elending kundeservie.

Lenke til kommentar

Jeg opplever også at min mobil skrur seg av ved 40-50%, men det skjer kun når det er kaldt ute/den blir kald. Varmer jeg opp mobilen skrur den seg som regel på igjen. Men noen ganger må jeg frem med laderen. Om jeg kun er hjemme(i varmen) så er det ikke noe problem i hvert fall ned mot 10%, prøver å unngå å gå lavere. Har en 6s, fikk den mandagen etter lansering i Norge, så den er ca 1 år. Høres ut som om det er vanskelig å gjøre noe med basert på postene over? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...