Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.

 

Det er jo alment kjent at iphone 4s sleit med ios 8, og iphone 5 sliter med ios 9;

så nå er min iphone 6 tre generasjoner gammel, så på tide å bli værende hvis jeg skal beholde ytelsen.

 

Oppgraderer man hver gang, så før eller siden blir det én gang for mye. Jeg tenker den gangen er nå.

Lenke til kommentar

Ja.

 

Det er jo alment kjent at iphone 4s sleit med ios 8, og iphone 5 sliter med ios 9;

så nå er min iphone 6 tre generasjoner gammel, så på tide å bli værende hvis jeg skal beholde ytelsen.

 

Oppgraderer man hver gang, så før eller siden blir det én gang for mye. Jeg tenker den gangen er nå.

 

 

Fordelen med å gjøre det med engang er jo at du har muligheten til å rulle tilbake da Apple signerer den forrige releasen i minst 14-dager etter den nye er sluppet. Så du vil jo ikke være stuck på iOS 10 om det viser seg å være krise.

 

Nå har jeg dog en lillebror og en kompis som begge kjører iOS 10.0.1 GM og det er absolutt ingen utfordringer med ytelsen på deres iPhone 6. Maskinvareutviklingen har jo vært eksepsjonell, så iPhone 6 er jo ikke i nærheten av å være like akterutseilt som det iPhone 4 og 4S var når de møtte veggen.

 

 

EDIT:

 

Din iPhone 6 er jo forøvrig bare to generasjoner gammel. iPhone 6S blir nå en generasjon gammel med ankomsten av iPhone 7, og da blir iPhone 6 to generasjoner gammel.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja.

 

Det er jo alment kjent at iphone 4s sleit med ios 8, og iphone 5 sliter med ios 9;

så nå er min iphone 6 tre generasjoner gammel, så på tide å bli værende hvis jeg skal beholde ytelsen.

 

Oppgraderer man hver gang, så før eller siden blir det én gang for mye. Jeg tenker den gangen er nå.

 

Jeg kjører 10.0.1 GM på en iPhone 5S og har ingen problemer :)

Lenke til kommentar

Fatter fortsatt ikke hvorfor de har valgt de grå boksene. Et steg i feil retning. Får mer Windows 98 feeling enn et OS fra 2016. Mulig det bedrer seg med tiden.

 

Klokken og datoen på låseskjermen er også krise. Hvor ble det av den tynne delikate fonten? Tykk og "barnslig" i utseende. Minner mer om iOS før iOS7.

 

Mange fine funksjoner, men designet gjør meg ikke videre entusiastisk.

 

Synes i det hele tatt Apple har mistet litt finesse de siste årene. Men det er nå min mening, så skal jeg gi dette litt mer tid enn jeg har gjort hittil.

 

Edit: Ok. Jeg sitter med en iPhone 5, så dette blir jo feil tråd. Men er det noen som kjenner seg igjen? Eller ser fonten bedre ut på 6/6S?

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...