Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Teknikerne hos Eplehuset er så kriminelt dårlig at jeg kunne gjort en bedre jobb.

Generelt har de jo et ikke så godt rykte Eplehuset. Bare kjipt det ikke er så mange andre å henvende seg til ...

Her i Stavanger har eplehuset bare et godt rykte er mitt inntrykk.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Etter å ha kommet fra en LG G4, med bakside av lær, synes jeg min relativt nye 6S er utrolig glatt. Den sklir liksom ut av hånda hele tiden. Har forsøkt med diverse billige TPU- / gummideksler, men føler vel ikke det blir helt det samme.

Brukere dere noen form for deksel?

Likte veldig godt G4 sin bakside.

Lenke til kommentar

iPhone 6 er helt grusom i bruk uten noe from for deksel etter min mening, 6s skal være hakket mer ruere i overflaten men fortsatt ganske såpete. Jeg bruker Apple sitt spinndyre deksel lærdeksel (sort) og alt er mye bedre :) Perfekt passform og bygger ikke for mye ut.

Du finner kanskje noen rimeligere knock-offs på ebay da..men har man råd til å bruke så mye på en telefon er vel ikke 400,- ekstra for bedre grep og beskyttelse den verste investeringen ?

EDIT: Pokker også..har Apple luket ut den assistive touch hastighets "featuren"? Oppdaterte til siste ios i dag..og ikke pokker om jeg får det til denne gangen.  Føles jo som om hele brukergrensesnittet går i sirup nå :(

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Må si jeg savner fingeravtrykkleseren på 5S, Den fungerte oftere enn den ikke fungerte med på SGS7 er det heller omvendt.

Jeg har slått den av på min S6. Helt hipp som happ om den virker.

Lenke til kommentar

Må si jeg savner fingeravtrykkleseren på 5S, Den fungerte oftere enn den ikke fungerte med på SGS7 er det heller omvendt.

Jeg har slått den av på min S6. Helt hipp som happ om den virker.

Så den har blitt vesentlig dårligere etter 5S? På S7 er den borderline useless.

Erfaringsmessig virket den 9/10 på min 5S mens på S7 virker den 5/10.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

rehash: er det safe å legge inn fingeravtrykk på iphone? Selv om jeg skal selge den etterhvert? Og bruker man mer batteri ved å bruke fingeravtrykk enn å taste koden inn? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Tin foil hatten av..hvorfor skulle ikke det være trygt? Du sletter jo alt innhold og resetter telefonen uansett før du selger den videre.

først når det er lagret forsvinner det aldri helt.. facebook har fortsatt bildene dine selv om du sletter dem, samme med videoer man laster opp på youtube

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

først når det er lagret forsvinner det aldri helt.. facebook har fortsatt bildene dine selv om du sletter dem, samme med videoer man laster opp på youtube

Du skjønner forskjellen på det som lagres kun lokalt på din enhet, og det som du velger å laste opp til andre tjenester?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...