Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, Djuice nonstop L (med 5 gb data inkludert) koster jo vanligvis 299 kr/mnd, og hvis jeg da binder meg for 12 mnd så får jeg iPhone 6 Plus 64 gb for 6699, mens samme iPhone koster 7590 kr hos Apple Store. Så siden jeg uansett må ha et ab med 5 gb data (dvs. 299/mnd hos Djuice/Talkmore osv.), så sparer jeg jo faktisk 900 kr? Trodde ikke prisene kom til å bli så bra, isåfall hadde jeg sittet klar 00:01.

Lenke til kommentar

Telenor hadde jo leveringstid på 2-3 uker selv kl 00.01? Det er jo ikke vits da...

I og med at Telefast er de som fordeler Telenor iPhones i Norge sender ut til en god del forhandlere til 26. September så sier det seg selv at Telenor har endel selv som de kommer til å sende ut, i og med at de eier Telefast.

Datoene stemmer vel sånn ca med hva du kan forvente med frakttiden, lansering er 26. September og med 2-4 virkedager levering så stemmer jo 2 uker ganske så bra.

Lenke til kommentar

Telenor hadde jo leveringstid på 2-3 uker selv kl 00.01? Det er jo ikke vits da...

I og med at Telefast er de som fordeler Telenor iPhones i Norge sender ut til en god del forhandlere til 26. September så sier det seg selv at Telenor har endel selv som de kommer til å sende ut, i og med at de eier Telefast.

Datoene stemmer vel sånn ca med hva du kan forvente med frakttiden, lansering er 26. September og med 2-4 virkedager levering så stemmer jo 2 uker ganske så bra.

Ja, sant det. Har bare utrolig lyst å ha tlf om akkurat en uke :p

Lenke til kommentar

Havnet i søppelpost.

Har nå lagt til @djuice.no som sikker avsender.

Bestilte hvit 64GB iPhone 6 plus. Bekreftelse mottatt 00:02

:)

Ser at spaceworld selger også. Men de selger 16GB 6 plus til 6690kr. Mens via djuice får jeg telefon med 64GB for 6699kr. Ergo dobbel minne for 9kr mer

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Jeg endte med å bestille fra NetCom nå, prisen på selve telefonen med Smart Basis blir 5101,- (jeg betalte alt med en gang, istedenfor månedlige avdrag), pluss abonnementet til 299,-, og jeg får en måned gratis siden jeg porterer nummeret til de. Det ble en helt vanlig iPhone 6, med 64GB lagring i grått.

Lenke til kommentar

Fikk reservert min iPhone 6/sølv/128. 2-5 uker. Så får vi nå se...

Folket kan jo sjekke ut http://www.hardgraft.com hvis dere liker eksklusive etuier. Bestillte meg en classic.

De var veldig lekre. Synd at de bare har sleeves og lommebok covers.

Såg helt krisejævlig ut i mine øyne, men hver sin smak selvfølgelig.

Dropper helt ut jaget etter iPhone 6 og holder meg til 5s en stund, til etter at hele texas`en rundt slippet gir seg i det minste :p

Lenke til kommentar

Ja, sant det. Har bare utrolig lyst å ha tlf om akkurat en uke :p

"I og med at Telefast er de som fordeler Telenor iPhones i Norge sender ut til en god del forhandlere til 26. September"

Hvem/Hva er kilden her? Har vært i kontakt med en del forhandlere rundt omkring og alle har sagt enten at Apple er totalt uforutsigbare med leveringene sine eller at det kun er forhåndsbestilling i butikk og levering om 2-3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...