Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Har man kjøpt noe som viser seg å være dritt, så er 50kr veldig mye mer enn hva jeg personlig er villig til å betale for dritt.

By the way...kjøpt deg en kebab i fylla noen gang...:) :) :)
Om det er 49,- (50lapp) eller 490,- mener jeg ikke har ikke noe med saken å gjøre da det er en prinsippsak. Og Lami sier det var innenfor .

Jeg opplever at det blir mere bomkjøp (eller man lar være) med iOS da man belastes eller kjøper apps med en gang uten noen grace periode..

Bedre faktisk med Google Play der man kan kansellere uten forbehold alle kjøp innen 2t , kun etter 2t man må kjøre refund via utvikler. Dette gir en mulighet til å installere og teste mange ulike fullversjon reklamefrie programmer som f.eks skal gjøre "det samme" .Ingen kamp å kjempe .

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å returnere varer er noe jeg skulle gjort oftere selv, for meg er det ikke pengene, men heller en måte for oss forbrukere å bruke "stemmeretten" vår ved å stemme med lommeboka. Utviklere og produsenter (og restauranter?) bør få høre at folk ikke liker det som blir solgt, og rette seg inn etter det, ellers så går vi til andre. Resultatet er forhåpentligvis bedre kvalitet som igjen baller på seg med sterke konkurranse i de forskjellige markedene.

Er du ikke fornøyd, så skal du ha igjen 50-lappen din, når nok personer gjør det så blir ting endret :)

Og kebab er digg :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Apple svarte så fint jeg skulle ta kontakt med utvikler og ga meg webadressen. Men nettsiden er bare siden til serverhosten!

Ikke svarer Apple meg på mail heller. "Innen 48 timer". Det har gått langt over 48 timer nå.

Meget dårlig.

Lenke til kommentar

Apple svarte så fint jeg skulle ta kontakt med utvikler og ga meg webadressen. Men nettsiden er bare siden til serverhosten!

Ikke svarer Apple meg på mail heller. "Innen 48 timer". Det har gått langt over 48 timer nå.

Meget dårlig.

Har du kjøpt denne appen i Apple sin AppStore eller er den kjøpt direkte fra en webside?

Lenke til kommentar

Et barn jeg er onkel til har en iphone 4 og har glemt koden. Han vil gjerne beholde det han har inne på den så helst ikke hard reset.

Har dere noen forslag?

Er 'Slett alt innhold etter 10 mislykkede forsøk' påslått?

Hvis ikke, så begynner dere på 0000 og fortsetter til 9999.

Det kommer til å ta noen uker, da det er økende tidsforsinkelser etter flere forsøk...

Lenke til kommentar

Hvilken skjermbeskyttelse anbefaler dere til iPhone 6S+? Det viktigste for meg er å beskytte mot knust skjerm. Kommer ellers til å kjøpe det orginale skinncoveret fra Apple.

Ift. dette med 3D/Force Touch, er det da bedre med et "lommebok" cover som låses enn beskyttelsesfilm på skjermen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvilken skjermbeskyttelse anbefaler dere til iPhone 6S+? Det viktigste for meg er å beskytte mot knust skjerm. Kommer ellers til å kjøpe det orginale skinncoveret fra Apple.

Ift. dette med 3D/Force Touch, er det da bedre med et "lommebok" cover som låses enn beskyttelsesfilm på skjermen?

Ingenting. Det er en bruksgjenstand og er laget for å fungerer best uten ekstra skjerm...:)

Lenke til kommentar

Bruker ikke film, men slikt herdet glass. Kan ikke si jeg merker forskjell fra med og uten.
Lenke til kommentar

rogkas:

Jeg har ikke mulighet til å erstatte den om den går i stykker, derav må den beskyttes :).

Beskytter forøvrig også andre bruksgjenstander jeg har som eks. helikoptertape på utsatte steder på carbonramma til fulldempern, padding i sekken hvor jeg har laptopen, sleeve til iPaden osv hehe.

UrgeLoL:

Takker, har du link til/navn på den du bruker?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

rogkas:

Jeg har ikke mulighet til å erstatte den om den går i stykker, derav må den beskyttes :).

Beskytter forøvrig også andre bruksgjenstander jeg har som eks. helikoptertape på utsatte steder på carbonramma til fulldempern, padding i sekken hvor jeg har laptopen, sleeve til iPaden osv hehe.

Vi kjenner vel alle noen, kanskje spesielt blant den eldre generasjon, som ikke tok av plasten på sofaen eller bare brukte "finbestikket" i helt spesielle anledninger...:)

Neida, jeg tuller litt. Du må selvsagt velge å gjøre som du ønsker, det er ikke dumt å ta vare på ting.

Lenke til kommentar

Noen som har mulighet til å spørre Siri hva som skjedde det året du ble født?

Når jeg spør om alderen min får hun alt riktig, men når jeg spør hva som skjedde året jeg ble født er jeg brått fra 1811. Lurer på om det kun er jeg som har det "problemet"

Lenke til kommentar

Siri er deaktivert og ferdig med det :p

Siri blir bare bedre og bedre, så hun deaktiveres definitivt ikke. Brukes bare mer og mer...:)

Har Bluetooth i bilen og der er Siri grådig kjekk. "Hei Siri, kan du vise meg veien til møllerens gate 9 i Oslo?" Eller "Hei Siri, kan du ringe Gunnar?". Dette har fungert veldig bra hittil, hvis jeg er veldig tydelig :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...