Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir et spørsmål om en app, så kanskje feil plass men jeg prøver meg. I Endomondo på Android kunne jeg stille inn at lyden jeg har på øret enten skulle pause eller bare senke lyden under intervall tilbakemelding. Det jeg vil er at lyden pauser, da det veldig typisk kommer tilbakemelding akkurat under en veldig morsom del av en podcast f.eks. Mens jeg nå har gått over til iPhone for å prøve det, men klarer ikke å finne samme innstilling i appen til iOS. Noen som vet om den er gjemt unna under en annen innstilling i appen til iOS?

Lenke til kommentar

Noen som har peil på sikkerhetskopiering i iCloud?

Får beskjed om at synk ikke fungerer grunnet manglende plass, men har 4,3gb ledig.

Har ikke huket av på synk av bilder eller andre tunge apper.

Hvis du har mer data du skal kopiere på telefonen enn det du har ledig på iCloud så vil du antagelig få den meldingen.

Lenke til kommentar

 

Garantien bevares fra det opprinnelige kjøpet.

 

Så hvis garantien på det opprinnelige kjøpet er utløpt, så er det ingen garanti på den nye enheten jeg får? Jeg opprettet en garantisak bare noen uker før garantien gikk ut.

Du har reklamasjonsrett på "selve" reprasjonen isolert sett med opplegget produkt garanti/reparasjon.

Dette blir jo litt søkt når du får en bytte enhet hvor "hele" produktet er byttet.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg er blitt belastet 99kr for en måneds medlemskap i apple music. Problemet er at jeg aldri har brukt apple music, eller godtatt noen kjøpsavtale. Jeg har faktisk deaktivert apple music på begge iphonene mine. Noen som kjenner til en applemailadresse jeg kan sende en irritert mail til? Er umulig å finne på nettet. 

Det her er for dumt, nemlig. 

Lenke til kommentar

Jeg er blitt belastet 99kr for en måneds medlemskap i apple music. Problemet er at jeg aldri har brukt apple music, eller godtatt noen kjøpsavtale. Jeg har faktisk deaktivert apple music på begge iphonene mine. Noen som kjenner til en applemailadresse jeg kan sende en irritert mail til? Er umulig å finne på nettet. 

Det her er for dumt, nemlig.

 

Ta kontakt med Apple support, de ordner nok opp for deg. Men forsøk å starte samtalen med noe annet enn irritasjon...:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple har ikke mail. Var noe med at det kostet penger å chatte?

 

Ta kontakt med Apple support, de ordner nok opp for deg. Men forsøk å starte samtalen med noe annet enn irritasjon...:-)

Og hvorfor skal han ikke starte med irritasjon? Det har ikke noe å si enten du er irritert eller ei, Apple som svarer kundene skal uansett lytte og gi kunden rett, og hjelpe. De burde, som alle andre, være trent til å takle irriterte kunder :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple har ikke mail. Var noe med at det kostet penger å chatte?

Ta kontakt med Apple support, de ordner nok opp for deg. Men forsøk å starte samtalen med noe annet enn irritasjon...:-)

Og hvorfor skal han ikke starte med irritasjon? Det har ikke noe å si enten du er irritert eller ei, Apple som svarer kundene skal uansett lytte og gi kunden rett, og hjelpe. De burde, som alle andre, være trent til å takle irriterte kunder :-)

Han kan starte samtalen akkurat hvordan han vil, men det er ofte noe enklere å få skikkelig hjelp hvis man opptrer høflig og ryddig. Det ender oftere opp med en fin samtale og tilhørende løsning for begge parter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er man selger/kunderservice har man studert markedsføring(sledelse). Der har det ingenting å si om selger er irritert eller ikke - samme hjelp og service skal man få. Sånn er det bare. Du kan tro det er lettere osv osv om man er høflig, men i det yrke så har det INGEN verdens ting å si. Er man irritert over noe så ligger det i menneskers natur og fortsette å være sur til kundebehandlingen skjer. Sorry as, slik er faktisk det jobbyrket.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg er blitt belastet 99kr for en måneds medlemskap i apple music. Problemet er at jeg aldri har brukt apple music, eller godtatt noen kjøpsavtale. Jeg har faktisk deaktivert apple music på begge iphonene mine. Noen som kjenner til en applemailadresse jeg kan sende en irritert mail til? Er umulig å finne på nettet.

Det her er for dumt, nemlig.

Jeg hadde det samme problemet. Det ble løst ekstremt lett av Apple. Kontaktet dem gjennom deres online chat-tjeneste. Fikk pengene refundert og det hele.

Lenke til kommentar

Finnes det overhodet noen gode spill i mengden der ute? Føler det er så mye av det samme bare i forskjellige settinger osv. Har ikke brukt telefon til spilling på flere år da, er liksom ingenting som frister i det lange løp.

 

 

Prøvd "Threes!"? Mest fantastiske spill jeg noen gang jeg har prøvd på mobil. Spiller det aktivt her og der ennå, og jeg kjøpte det for et par år siden. Passer perfekt til fem minutters spilling her og der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...