Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 5s som jobbtelefon nå og en 4s som privat men jeg bruker nesten bare jobbtelefon og da blir det litt overkill å oppgradere privaten til en 6er.

Men det er mulig jeg gjør det. Vurderer da 5,5" av en eneste grunn, at jeg nå må bruke lesebriller på små skjermer med liten skrift. Hvis det blir enklere å betjene 5,5" hvor apper og andre ting enn bare SMS-tekst kan skaleres godt ift mitt aldersbetinget syn så blir det kanskje en slik, hvis ikke beholder jeg nok bare 5s. Liker den praktisk 5s størrelsen dog.

 

Ellers har jeg vurdert en ny iPad til siste Air med touchID. Vi har kun en 1.gen Mini som dog brukes flittig. Men så er det om man skal gidde å bruke så mye penger på slike elektroniske dingser når man ikke strengt tatt er nødt. Er mange andre ting jeg vurderer å bruke penger på fremfor data/mobil fremover. Man får se.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Morsomt... Kun devicer fra Apple kan se pressekonferansen live. (Merk bruken av ordet 'REQUIRES.')

 

"Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on IOCs 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later. " - Se det det med liten skrift her: http://www.apple.com/live/

 

Kun for menigheten, med andre ord. 'Tapere' som bruker andre OS not welcome :-P

 

Fant forøvrig omtale av det her: betanews.com/2014/09/05/apples-september-9-event-to-stream-live-but-only-to-apple-devices/

Morsomt eller kognitiv svikt?

Lenke til kommentar

Morsomt... Kun devicer fra Apple kan se pressekonferansen live. (Merk bruken av ordet 'REQUIRES.')

 

"Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on IOCs 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later. " - Se det det med liten skrift her: http://www.apple.com/live/

 

Kun for menigheten, med andre ord. 'Tapere' som bruker andre OS not welcome :-P

 

Fant forøvrig omtale av det her: betanews.com/2014/09/05/apples-september-9-event-to-stream-live-but-only-to-apple-devices/

 

Sist gang jeg sjekket kunne Safari nedlastes på PC-er med Windows som operativsystem.

Lenke til kommentar

kameralinsen som stikker ut ser ikke pent ut. Lurer fælt på hvordan Johnny Ive forklarer dette i sin video....

"The iPhone 6 takes exceptional pictures, and we at apple wanted you to not only see, but also feel that. So we made the camera lense rise above the chassis, enabling you to feel the incredible design"

 

Uansett ulovlig sent å komme med en større skjerm.

Blir 5,5" hvis den lanseres samtidig eller 2-3 mnd senere. Hvis de bare sier noe diffust som Spring 2015, da kjøper jeg 4,7"

Endret av Megaoctane
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://altomiphone.blogg.no/

Jeg har laget meg en blogg nå, for iPhone generelt. Nå for tiden følges det med på iPhone 6.

Håper dere vil følge med denne, både fram til lanseringen 9.september og videre :)

Gjerne være med å dele med andre, hadde satt stor pris på det. Kanskje det er teit å lage, men jeg fikk lyst.

 

Tusen takk alle hyggelige her inne!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre de dårlige unnskyldningene til alle som gikk fra LG/samsung/Nokia eller sony fordi skjermen var for stor, og som nå plutselig sikler etter 4,7"...

Er akkurat i den overgangen selv. Vil bytte ut min Samsung S4 fordi den er for stor for mitt bruk, så blei passe skuffa når jeg så iPhone skulle bli like stor. Kan jo være bedre/lettere å holde i såklart, men tror faktisk jeg ender opp med iPhone 5S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Gleder meg til å høre de dårlige unnskyldningene til alle som gikk fra LG/samsung/Nokia eller sony fordi skjermen var for stor, og som nå plutselig sikler etter 4,7"...

Er akkurat i den overgangen selv. Vil bytte ut min Samsung S4 fordi den er for stor for mitt bruk, så blei passe skuffa når jeg så iPhone skulle bli like stor. Kan jo være bedre/lettere å holde i såklart, men tror faktisk jeg ender opp med iPhone 5S.

 

Du kan sikkert kjøpe min 5S. Den er helt strøken, og jeg vurderer å oppgradere til iPhone 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...