Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Nei. Det var ikke forhåndsbestilling. Var bare lagt ut til salgs på apple.no på lanseringsdatoen, også med 1-2-3 ukers leveringstid for de som er først ute. 

Nei, det var forhåndsbestiling, flere uker før den ble solgt i Norge. Husker vel hva jeg selv gjorde.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Google slapp Android Wear for iOS i månedsskiftet. Foreløpig begrenset offisiell support for ulike klokker, men det går jo an å prøve.

Takk for update, den hadde jeg ikke fått med meg! Jeg har smug-konvertert til Android for tiden, men da har det åpnet seg nye muligheter for min Moto 360 på iOS.

Lenke til kommentar

Nei. Det var ikke forhåndsbestilling. Var bare lagt ut til salgs på apple.no på lanseringsdatoen, også med 1-2-3 ukers leveringstid for de som er først ute.

Nei, det var forhåndsbestiling, flere uker før den ble solgt i Norge. Husker vel hva jeg selv gjorde.

Ikke på Apple.no. Ikke i fjor ihvertfall. (Mener alle de siste årene men) Husker det selv fordi jeg kjøpte fra Apple.no og fulgte med. Kanskje du tenker på Telenor og andre operatører sine 'reservasjons' mulighetene.

Lenke til kommentar

Fyre ved siden av.meg gå nettopp en fyr lengere frem i køen 10 000 dollar i gavekort. Sånne folk fortjener en smertefull død.

Hvorfor kjøper du den i NY kontra Norge? Jeg sitter på hotellrommet i New York nå og vurderte å dra bort, men tenker at dersom jeg sparer mindre enn en tusenlapp er det vel mer verdt med norsk 5 årig forbrukerkjøpsrett. Kjøper jeg en telefon til over kr 6000 så har jeg ikke samvittighet til å gå på grønt i tollen og da koster den jo fort 8500.
Lenke til kommentar

Apple-ansatt kommer for å ta reservasjoner i køen. Kommer til meg og etter jeg sier hva jeg vil ha, svarer "Oi, endelig en skikkelig kunde". Jeg kødder ikke nær jeg sier at 70-80% av de som møtte opp klokka 5 var resellers og deres medhjelpere... Litt trist at det har blitt sånn!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Går frem og tilbake ang. + eller ikke. Bruker telefonen til trening, men kan forsåvidt bruke "backup" telefoner til slikt. Noen som løper med iPhone 6+ på armen?

Faren min, og han løper med dette etuiet: http://www.apple.com/no/shop/product/HH682ZM/B/incase-sportsarmbånd-for-iphone-6-plus?fnode=4a 

Han synes det fungerer helt fint. Har også kompiser som løper med etuiet for iPhone 6, og jeg ser helt ærlig ikke så mye forskjell. Rart synes jeg det ser ut uansett med armbånd på løpeturer. Til styrketrening er det jo ikke så mye forskjell på Plus og vanlig. 

Takk for erfaringen, er primært til løping. Styrketrening spiller det jo ingen rolle, som du selv sier. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...