Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser siden ang iPhone 6S er oversatt til norsk på Apple.com/no. Mulig den har vært det hele tiden og jeg ikke har fått det opp, men det kan vel kanskje tyde på at ting skjer?

Nei, skjedd i dag. Ser at det gjelder en del andre second wave land også. Kanskje de gir mulighet til forhåndsbestilling i kveld, men i det stille. 

Lenke til kommentar

Går frem og tilbake ang. + eller ikke. Bruker telefonen til trening, men kan forsåvidt bruke "backup" telefoner til slikt. Noen som løper med iPhone 6+ på armen?

Faren min, og han løper med dette etuiet: http://www.apple.com/no/shop/product/HH682ZM/B/incase-sportsarmbånd-for-iphone-6-plus?fnode=4a 

Han synes det fungerer helt fint. Har også kompiser som løper med etuiet for iPhone 6, og jeg ser helt ærlig ikke så mye forskjell. Rart synes jeg det ser ut uansett med armbånd på løpeturer. Til styrketrening er det jo ikke så mye forskjell på Plus og vanlig. 

Lenke til kommentar

Jeg bruker en Sony Smartwatch til både løping og styrke. Har da offline liste via Google Play Music. Funker veldig bra. Antar dette vil funke også dersom jeg går fra min Galaxy S6 til enten iPhone 6s eller 6s Plus? Mobilen har jeg omtrent da aldri med på trening. Problemet er i forhold til bukselomma...

Lenke til kommentar

Jeg bruker en Sony Smartwatch til både løping og styrke. Har da offline liste via Google Play Music. Funker veldig bra. Antar dette vil funke også dersom jeg går fra min Galaxy S6 til enten iPhone 6s eller 6s Plus? Mobilen har jeg omtrent da aldri med på trening. Problemet er i forhold til bukselomma...

Teknisk sett bør det være uproblematiske å koble en Sony Smartwatch til en iPhone. Hvis Sony også har en app til iOS bør du antagelig kunne få til en ganske lik opplevelse som du har når du kobler den klokka til en Android-dings.

Apple Watch er naturlig nok mye tettere integrert mot en iPhone, så den vil nok gi en mer optimal opplevelse. Men du bør ikke ha noen problemer med å fortsette å bruke din Sony-klokke på samme som du gjør i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Teknisk sett bør det være uproblematiske å koble en Sony Smartwatch til en iPhone. Hvis Sony også har en app til iOS bør du antagelig kunne få til en ganske lik opplevelse som du har når du kobler den klokka til en Android-dings.

Tror ikke Sony har app for iOS enda. Du kan koble en Android Wear-klokke til iPhone, men får svært begrenset funksjonalitet. Se her: http://ios.wonderhowto.com/how-to/connect-android-wear-smartwatch-your-iphone-0161979/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...