Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Har samme problem selv, og har en kompis som har det enda verre. Ser ut som selve kameraet er dekket til, men bildene blir like bra som før likevel. Virker som det hvertfall skjer på så og si alle Space Gray etter en stund. Gi gjerne tilbakemelding på om bytteprosessen går fint.

Sjekket status inne på nettsidene nå i kveld. Verkstedet er ferdig med jobben og har justert tilbake kamera...så da ser vi hvor lenge det holder når jeg en gang får den igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan umulig gjelde iPhone med en spesiell farge at kamera kommer ut av posisjon.

Helt sort front/glass som kun space gray har gjør det jo lett å oppdage hvitt i kanten det sorte linse hullet .

Alle som har hvit,sølv,gull kommer nå til å frenetisk glane etter hvite halvmåner. :p

Lykke til folkens ,jeg leste om en amerikaner som hadde byttet/på verksted 6 ganger for dette (jesuss at man gidder)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Bør jo ikke skje på en så dyr enhet i grunn. Det har vel ikke vært noe problem på foregående modeller, i hvertfall ikke for min del. Er vel rett og slett dårlig design valg.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan umulig gjelde iPhone med en spesiell farge at kamera kommer ut av posisjon.

Helt sort front/glass som kun space gray har gjør det jo lett å oppdage hvitt i kanten det sorte linse hullet .

Alle som har hvit,sølv,gull kommer nå til å frenetisk glane etter hvite halvmåner. :p

Lykke til folkens ,jeg leste om en amerikaner som hadde byttet/på verksted 6 ganger for dette (jesuss at man gidder)

At man gidder?

Når du kjøper en mobil til 7500 kroner, så vil du jo at den skal være feilfri!

Alle andre mobiler jeg har hatt, Samsung, så har jeg ikke hatt noen lignende problemer!

• Liker 1
Lenke til kommentar

At man gidder?

Når du kjøper en mobil til 7500 kroner, så vil du jo at den skal være feilfri!

Alle andre mobiler jeg har hatt, Samsung, så har jeg ikke hatt noen lignende problemer!

Ja - "at man gidder" å være uten egen mobil i 10-14 dager seks ganger for noe som er kosmetisk som i den amerikaneren , det fatter jeg ikke.

Og min 6 er etter min oppfatning feilfri , da jeg ikke anser den lille lysegrå halvmåne i ytterkanten av et hull som er mindre enn ø2mm som ikke påvirker kamera/bilder som en feil.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Meningene om hvorvidt halvmånen ved frontkameraet er en ulempe i det daglige liv, er delte. For de aller fleste som har denne feilen på sin iPhone 6, har det kun kosmetisk betydning, hvis man gidder å sitte å glane på halvmånen.

For min del - som ikke bruker dette kameraet omtrent - har det lite å si. Men når jeg derimot en gang skal selge telefonen, kan det få betydning, kanske spesielt med hensyn til hva jeg får for den. Telefonen min er ellers strøken, men halvmånen er jo en feil ved den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Halvmåne problemet gjelder kun space grey utgaven av iPhone 6.

Eg leverte min inn på Eplehuset og fikk ny på garanti.

Bildet over din post er fra en farge med hvit front . Det er nok det med at det ikke synes like godt.

En annen hvit

misaligned_front_camera_iphone_6_shibbbb

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det er vel gjerne sånn at man risikerer å ikke få dette(halvmåne) dekket av garantien dersom noen av fuktindikatorene indikerer at tlf har vært i vært i kontakt med væske?

Ikke nødvendigvis. Jeg fikk ny svært kjapt, kan virke som om verkstedet bare bekreftet halvmånen før jeg fikk ny enhet.

Lenke til kommentar

Halvmåne problemet gjelder kun space grey utgaven av iPhone 6.

Eg leverte min inn på Eplehuset og fikk ny på garanti.

Bildet over din post er fra en farge med hvit front . Det er nok det med at det ikke synes like godt.

En annen hvitmisaligned_front_camera_iphone_6_shibbbb

Var litt rask på avtrekkeren der ja, første bilde av ein hvit modell med det problem eg har sett iallfall.

Lenke til kommentar

Var godt å få telefonen fra service på tirsdagen..ble ett kortvarig opphold med Android kan man si (som forøvrig har blitt VELDIG bra) frontkamera ble justert tilbake og er no slik det skal være, enn så lenge.

En uke uten var nok til å finne ut at jeg ikke er helt lysten på en ny overgang enda :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

BMWcoupeftw:

Gratulerer så mye med ny iPhone!

Koster mye, men så har du godt med lagringsplass. Jeg foretrekker selv mye minne i stedet for å måtte/kunne utvide med SD-kort, selv om SD-kort er billig i innkjøp.  

Jeg håper og tror du blir meget godt fornøyd med den :) :) 

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...