Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

At iOS 8.4 lanseres i dag er jeg 99,99% sikker på. Vi har alt vært igjennom tre BETA-versjoner og det er en relativt liten oppdatering så om det ikke har vært noe veldig rart med siste utgave og frem til i dag så er iOS 8.4 spikret.

Noe som passer meg veldig bra, for jeg klarte å ende opp med 0 bytes ledig på min iPhone 6 Plus og da går ting tydeligvis strakt ått helvete så jeg avventer iOS 8.4 før jeg tar en skikkelig gjenoppretning.

Kommer den eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At iOS 8.4 lanseres i dag er jeg 99,99% sikker på. Vi har alt vært igjennom tre BETA-versjoner og det er en relativt liten oppdatering så om det ikke har vært noe veldig rart med siste utgave og frem til i dag så er iOS 8.4 spikret.

Noe som passer meg veldig bra, for jeg klarte å ende opp med 0 bytes ledig på min iPhone 6 Plus og da går ting tydeligvis strakt ått helvete så jeg avventer iOS 8.4 før jeg tar en skikkelig gjenoppretning.

Kommer den eller ikke?

30. juni, mener jeg å huske at ble sagt...

Lenke til kommentar

var ikke noe banebrytende med ios 9.

Det var heller ikke forventet. Ryktene gikk på en stabiltetsoppgradering samt noen nye funksjoner i tillegg. Så langt jeg forstår har de levert omtrent akkurat det, med noen tillegg. Det er fint å være kunde hos Apple...:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

var ikke noe banebrytende med ios 9.

Split screen multitasking... riktignok ikke til iPhone

Lenke til kommentar

Kommer den eller ikke?

Ser ut som det drøyer helt til 30. Juni faktisk, er hvertfall da Apple Music kommer. De nevnte ikke iOS 8.4 med et eneste ord under konferansen etter det jeg fikk med meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kan noen forklare forskjellen på 'Split View' og 'vinduer'?

Jeg mener, jeg har lenge kunnet sette to programmer i hvert sitt vindu ved siden av hverandre på skjermen...  :hmm:

I split view så vil summen av vindustørresene alltid være 100%, og fordelt på to vinduer. I dette tilfelelt 50/50 eller 70/30. Vinduer er løse elementer som du kan sette side ved side, men som du også kan sette på andre måter. 

De jailbreak-utgavene av denne funksjonen som har vært å finne til iPad har brukt vinduer, ikke split view, om jeg husker rett. 

Lenke til kommentar

Kan noen forklare forskjellen på 'Split View' og 'vinduer'?

Jeg mener, jeg har lenge kunnet sette to programmer i hvert sitt vindu ved siden av hverandre på skjermen...  :hmm:

Det er snakk om på iPad.

Split Screen ble lansert til Mac også igår.

På iPad er det definitivt noe nytt ja, men på Mac forstår jeg ikke hvorfor ikke to vinduer ved siden av hverandre gjør samme nytten.

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Trenger sårt en ny mobil da min gamle S4 begynner å synge på siste verset.. Har 0 erfaring med apple produkter å tenkte jeg skulle prøve noe nytt, så da ble det bestilt en iphone 6. Nå sitter jeg med second thoughts å har lyst å angre kjøpet mtp. at det sikkert kommer en 6s utgave rett etter sommeren. Tenker det er lurt å vente litt selv, eller hva tror dere?

Lenke til kommentar

Trenger sårt en ny mobil da min gamle S4 begynner å synge på siste verset.. Har 0 erfaring med apple produkter å tenkte jeg skulle prøve noe nytt, så da ble det bestilt en iphone 6. Nå sitter jeg med second thoughts å har lyst å angre kjøpet mtp. at det sikkert kommer en 6s utgave rett etter sommeren. Tenker det er lurt å vente litt selv, eller hva tror dere?

Jeg syns du skal gjøre det du ønsker deg selv. Hvis du har lyst til å vente til høsten, så venter du til høsten. Det er god grunn til å tro at hver generasjon digital dings blir litt bedre enn den forrige. Ikke mye bedre, men litt bedre. Så dersom du kan leve med den dingsen du har i noen måneder, ja, da venter du...:-)

Lenke til kommentar

Hvordan er batteritiden på deres 6?

Kjøpte en ny på fredag forrige uke, og er litt skuffet over batteritiden...

Med min bruk, så holder den så vidt en hel dag - og jeg bruker den ikke ekstremt mye heller.

Jeg mener å huske at min iPhone 5 hadde mye bedre batteritid når den var ny.

Edit:

For øyeblikket har jeg 28% strøm.

Under "Batteribruk" står det:

Bruk: 5 timer, 0 minutter

Ventemodus: 18 timer, 23 minutter

Nå har jeg prøvd å bruke den mindre for å få litt lenger batteritid.

Er det bare jeg som har for store forventninger? :-)

Endret av Helvetica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...