Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Swiftkey/swipe er søppel på iOS når jeg ville prøve det. Fatter ikke at de hadde baller til å en gang gjør dritten tilgjengelig I den forfatningen det var. Kan vel umulig være like ille nå?

Gikk vekk fra det ganske fort selv. De fiksa litt i 8.2, men du må nok vente til iOS9 før det er stabilt.

Lenke til kommentar

Eg har ein iPhone 6 Space grey som front kameraet ser ut til å ha flytta litt på seg, slik at man kan se ein slags halvmåne på eine siden.

Noen som har noen erfaringer med service/garanti når det gjelder dette problemet?

Apple har vel sagt at de ikke kommer til å fikse det.

Lenke til kommentar

Anbefaler phonecopy.com for å flytte kontakter fra gamle telefoner. Brukt det utallige ganger på min gamle jobb, fungerer like bra hver gang!!

Kjekt.

Kjente ikke til denne. Men man trenger internettforbindelse til telefon 1 og telefon 2.

Ny (telefon 2) er ikke noe problem .

I disse nano sim og micro sim tider verdt å merke seg at den gamle telefonene trenger aktivt sim med Edge eller 3G data tilkoplings mulighet eller Wi-Fi (sjeldenhet med Wi-Fi i gamle telefoner som Nokia s40 og SE pre android telefoner).

Da bør man mao synce den gamle telefonen først mot phonecopy.com (hvis gammal u /wifi) føre et nytt sim til abonnement aktiveres.

Lenke til kommentar

Noen som sliter med å sende gruppemeldinger? Alle mottakere har iMessage, men det virker som at den ikke får fullført den blå streken som indikerer hvor langt i prosessen den er med å få sendt meldingen. Telefonen er koblet på WiFi og det går helt fint å sende melding til én person.

Lenke til kommentar

Anbefaler phonecopy.com for å flytte kontakter fra gamle telefoner. Brukt det utallige ganger på min gamle jobb, fungerer like bra hver gang!!

Takk. Det hadde nok ikke gått i dette tilfellet, siden simkortet var deaktivert hadde jeg ikke fått den på nett. Nå var det ikke så mange kontakter, så jeg tastet dem inn i adresseboken på Mac'en hennes på noen minutter, og lot iCloud ordne resten. :)

Geir :)

Lenke til kommentar

Fikk opp en melding for noen dager siden at iCloud (eller iallefall bildestrømmen min) ikke hadde blitt synkronisert på flere måneder. Når jeg går inn på Innstillinger -> iCloud -> Bilder, så står det "Laster opp 470 objekter" under "iCloud-bildebibliotek (beta)".

Hvordan får jeg synkroniseringen til å starte igjen? :hmm:

post-35504-0-22722200-1427153067_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...