Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Jeg bruker dette og er greit fornøyd: http://www.case-mate.com/iPhone-6-Plus-Cases/Case-Mate-iPhone-6-Plus-Wallet-Folio.asp

Synes det er en fordel å kunne legge lommeboka hjemme når telefonen er såpass stor. Fylles fort nok opp i lommene :)

Det er greit når man bruker øreplugger eller annet. Men jeg synes det ser risky ut når folk løfter slike til øret med kredittkort og annet brettet ut til alles påsyn...

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart, hvis kredittkortet ligger fremst så er det en teoretisk sjanse for at noen kan tyde tallene. For min del så ligger det et bilde der og kredittkort samt sertifikat ligger lengre bak, ca 1 cm synlig av disse. 2 kort, 1 bilde og litt kontanter gjorde at plassen i shorts-lommene strakk til da vi var på Gran Canaria nå nettopp :)

Lenke til kommentar

Fikk noen meldinger om JB oppsettet mitt som ble postet 2 sider tilbake. Skal få prøve å skrevet ned noe i morgen, på vei ut nå.

Det er ganske mange tweaks, men fordi som liker å holde på, skal jeg få skrevet ned noe i morgen hvis folk er hypp på det.

Ha en fin lørdagskveld

• Liker 2
Lenke til kommentar

Angående dette med bakgrunnsoppdateringer og apper.

Nå har jeg slått av bakgrunnsoppdatering for både Messenger og Instagram, men likevel plinger telefonen hvis noen sender meg en melding eller noe skjer på Instagram.

Har jeg gjort noe feil? Restartet telefonen etter jeg gjorde endringene.

Lenke til kommentar

Nå har jeg slått av bakgrunnsoppdatering for både Messenger og Instagram, men likevel plinger telefonen hvis noen sender meg en melding eller noe skjer på Instagram.

Du tenker på notifikasjoner, med bakgrunnsoppdateringer så menes det automatisk oppdatering av appene til nyere versjoner.

Lenke til kommentar

Du tenker på notifikasjoner, med bakgrunnsoppdateringer så menes det automatisk oppdatering av appene til nyere versjoner.

Aah, skjønner! Under varslinger jeg skal gå da?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mer på at noen kunne snappe til seg hele lommeboken. Og vips har du hverken telefon, kredittkort, sertifikat eller kontanter.

Geir :)

Ahh. Sånnja. Ja, da er vi enig, men jeg er jo per deff ei gammel kjerring, så...

EDIT: Dette minner mye om harddisk-dilemmaet....

Endret av madammim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Nei, automatisk oppdateringer av apper til nyere versjoner velges under iTunes. Bakgrunnsoppdateringer er om appene skal "leve" og hente data selv om de ikke er aktive. Push-varsler funker uavhengig av om bakgrunnsoppdateringer er på eller ikke. Du må slå av varslinger for å få bort disse.

Lenke til kommentar

Nei, automatisk oppdateringer av apper til nyere versjoner velges under iTunes. Bakgrunnsoppdateringer er om appene skal "leve" og hente data selv om de ikke er aktive. Push-varsler funker uavhengig av om bakgrunnsoppdateringer er på eller ikke. Du må slå av varslinger for å få bort disse.

Så hvis jeg ikke vil at Messenger skal være "live" i bakgrunnen, så er det bakgrunnsoppdateringer og varslinger jeg slår av?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Stemmer. Og dersom du ikke vil den (og andre apper) skal oppdatere seg automatisk når det kommer ny versjon, slår du av dette under iTunes.

Lenke til kommentar

Takk for at du rettet på meg, var tydeligvis litt forvirret selv :p

Lenke til kommentar

Når jeg lagrer en ting i kalenderen, så kommer det alltid opp både tidssonen for Norge og i tillegg GMT som ligger en time bak. Hvordan fjerner jeg dette? Får til å endre en og en manuelt, men det er jo helt håpløst. I tillegg hvis jeg skal inn å redigere en hendelse i kalenderen, så antar den plutselig at det er GMT-tiden jeg skal endre, noe som blir ganske forvirrende til tider.

Under Innstillinger -> Mail, kontakter, kalendere -> Overstyring av tidssone, så har jeg også prøvd å slå på overstyring med Oslo som valg. Men GMT-tiden er fortsatt tilstede i kalenderen, utrolig plagsomt. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...