Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Det blir låvedør på meg :)

 

Hvis man får en SMS på mobilen, kan man da svare ved talemelding via Apple Watch? Eller må Siri prøve å gjette hva du sier og gjøre det om til tekst? Er det forresten opprettet en Apple Watch-tråd, eller tar dere den diskusjonen her også?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett blir det nok 4,7 tommer'n på meg, optisk stabilisering er ikke verdt ulempene en liten låvedør i lomma medfører.

 

Jeg husker jeg hadde den samme diskusjonen (låvedør, altså, ikke optisk stabilisering) med meg selv når den første iPhone kom. Av en eller annen grunn har lommene mine vokst i takt med telefonene så langt, og kanskje gjør de det igjen... :wee:

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

Og bare så det er klart - det var ikke meningen å være kritiserende/klagende :)

Bare litt interresant hvordan ting utvikler seg :)

For 2-3 år siden mente jo folk att 4890 for en tlf var i overkant av mye :p

 

Tja, er ikke en del av den stolte statistikken til Apple at iphone eiere er de som oftest oppgraderer ?

 

Er så greit å havne utenfor "statistikker", oppgraderte først etter 3 år med 4ern. Prøvde så 5ern men ventet ennå en stund til 5S kom. Fikk en knust 4S av dattern som jeg brukte litt på slutten rett før 5S ble kjøpt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

Liker 4,7 bedre selv, men det er batteritiden som får meg til å vurdere 5,5.

Jeg synes ikke det ble rare forskjellen.

Litt er det jo, men neppe merkbart i praksis for min del.

 

 

10 timer mer snakking, 2 timer mer surfing, 3 timer mer video, 30 timer mer audio.

 

Jeg vil tro det gjør all verden av forskjell. Nå er det så jeg ofte går tom på slutten av dagen hvis jeg bruker telefonen nok. Skal ikke mye til for at jeg kan vare hele dagen uten å bekymre meg.

Lenke til kommentar

 

10 timer mer snakking, 2 timer mer surfing, 3 timer mer video, 30 timer mer audio.

 

Jeg vil tro det gjør all verden av forskjell. Nå er det så jeg ofte går tom på slutten av dagen hvis jeg bruker telefonen nok. Skal ikke mye til for at jeg kan vare hele dagen uten å bekymre meg.

Jeg snakker om for min del, og da synes jeg ulempene blir større enn fordelene med en så stor telefon.

Men folk er jo heldigvis forskjellige :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...