Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Det virker for meg som at enheter med 1GB også på iOS blir noe begrenset ved feks. at nettside faner må laste på nytt når man bytter mellom dem. Så jeg er sikker på at iOS også nyter godt av 2GB som 6+ fikk.

Vent, har 6+ 2GB RAM?

Jeg trodde det gjaldt iPad air 2 siden det bruker endel mer strøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått inntrykk av av fingeravtrykkleseren på 6'ern er mye dårligere enn min forrige 5S. Skal ingenting til for at den nekter å gjenkjenne fingeravtrykk. Så sitter konstant å pusser hjemknappen, for da går det helt fint. Noen flere som irriterer seg over dette?

Nei jeg har ikke hatt noe problem med den! Er faktisk imponert over at den gjenkjenner fingrene hver gang uansett i hvilken stilling jeg legger den på sensoren!

Men jeg hadde STORE problemer til å begynne med, før jeg forsto at det var en transport-beskyttelsesfilm over displayet, hehe ;)

Lenke til kommentar

Prøvd å slette alle fingeravtrykkene, og legge dem til på nytt?

Dette er ett godt tips

. Bruk gjerne den kraften man normalt bruker ved berring av knappen, når man legger inn fingeravtrykkene. Sitter i den gode tro at det er alfa-omega.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

På min 6'er har jeg registrert høyre tommel 2 ganger, venstre tommel 1 gang og høyre og venstre pekefinger hver sin gang. Passet forøvrig på å flytte fingrene i alle mulige vinkler ved reg.

Har kun blitt avvist én gang. Da forsøkte jeg å låse opp telefonen med langfingeren. Den er ikke registrert;)

Lenke til kommentar

Forslag til gode simulator/strategi-spill som ikke er så preget av klikk, klikk, betal med ekte penger, klikk, klikk, vent ei uke for at neste hus er bygget, osv. Men heller slik du forventer av en vanlig spill? Alla, Dwarf Fortress, WarCraft III, OpenTTD, osv. Transport Tycoon har jeg prøvd, men likte det ikke så særlig.

Bare blitt Bitcoin Billionaire siden jeg fikk min 6+ :xmas:

Lenke til kommentar

Har fått inntrykk av av fingeravtrykkleseren på 6'ern er mye dårligere enn min forrige 5S. Skal ingenting til for at den nekter å gjenkjenne fingeravtrykk. Så sitter konstant å pusser hjemknappen, for da går det helt fint. Noen flere som irriterer seg over dette?

Har litt av samme opplevelsen. Det er litt bingo om den går på første forsøk eller ei.

Men nå skal jeg få ny da min 6Plus er litt ustabil og har en trøblete hjem-knapp. Så da får vi se om det blir bedre når jeg får den nye.

Lenke til kommentar

Da nærmer det seg to måneders jubileumet siden jeg bestilte 6+ 128gb fra Netcom og enda har ingenting dukket opp. Er dette bare et problem hos Netcom eller gjelder det hele Norge?

Vet at komplett har både 128 GB svart og gull inne på lager nå. Men det hjelper vel lite hvis du skal ha med binding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...