Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som sliter med en at hjem-knappen kom dårlig montert på telefonen?

Vanvittig forskjell på å trykke på hjem-knappen på min telefon kontra en kollega sin.

Samme her også. Den knirker og det virker som om noe er løst eller at det er sand under den. Gir også ekstra midten på trykking. Ganske irriterende. Toppen av kransekaka er at jeg har forsøkt å registrere servicesak på Apples nettsider. Da får jeg tilsendt en mail med knapp for Ios-fjerndiagnostering. Prøver å trykke på knappen i mailen, både ved å åpne mailen i Gmail-appen og ved bruk av safari. Men det fungerer ikke. Forsøkte deretter å kopiere linken rett inn i safari slik mailen skisserte som løsning dersom knappen ikke fungerte. Men da får jeg bare feilmelding i safari.

 

Imponerende...

Lenke til kommentar

Spørsmål for dagen:

hvordan i huleste beregnes brukstida når det gjelder batteriet? Denne resettes jo ved fullading. Når jeg koblet min 6 Plus til laderen på kvelden i går, hadde jeg 3% gjenværende batteri. Gikk inn på innstillinger og fant frem hvor mye jeg hadde brukt den siden forrige lading. 14 timer og 35 minutter stod det. Noe jeg overhode ikke kunne skjønne. Det vil altså si at jeg siden søndag morgen hadde brukt den mer enn 7 timer hver dag. Hvilket definitivt ikke har vært tilfelle. Søndag hadde jeg kanskje 2 timer bruk, maks, og i går kanskje 4 timer om jeg legger godvilja til.

 

Så jeg har nå bestemt meg for å ta tida selv på bruken, og sammenligne med hva min iPhone mener jeg bruker. Hittil har jeg brukt den 2 minutter og 42 sekunder viser min stoppeklokke. iPhone mener jeg har brukt den 12 minutter...

 

Og mens jeg har skrevet dette har iPhone vært i standby, dvs "svart". Jeg vekket den igjen, og kom rett inn på batterivisningen. Nå har den plutselig steget til 14 minutter! Stoppeklokka er 2 minutter og 52 sekunder.

Noen andre som har forsøkt å sjekke tilsvarende?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har ikke sjekket med stoppeklokke, men tror det stemmer bra på mine iDingser. Har du noe som har tilgang til å kjøre i bakgrunnen? Sjekk Generelt/Bakgrunnsopdateringer. Jeg har alltid alt slått av der. Sjekk også Personvern/Stedstjenester. Her må noe være på, men ikke alt?

Lenke til kommentar

Nei, alltid noen som knekker sammen. Ekstremister på alle sider av alle mulige ting. Vet om Applefans som klikket vinkel over at 6+ generelt sett kom verre ut enn note 4 i tester. Du kjenner typen.

Personlig virker det fornuftig at Apple klarer seg med 1gb ram. Ellers hadde de lagt inn mer ram. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...