Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone 6 64gb i hus, jippi. Tør ikke ta den ut av esken før beskyttelsen er på plass! Noen som har tips til glass-film til den (om det finnes)? Tror jeg skal ha sena pouch til den i tillegg..

Spigen.com :) Alltid brukt far dem på mine siste 3 sammen med sleeve fra SenaCase

Dem har faktisk tilbud på den på ebay siden sin

Vurderer faktisk denne fra Kickstarter:

https://www.kickstarter.com/projects/1081571316/rhinosheild-crash-guard-slim-impact-bumper-for-iph/description

Endret av iCar
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har allerede synkronisert min iPhone 6 med en PC som nå er død. Jeg prøver å overføre et musikkalbum fra en annen PC til min iPhone, men jeg får opp en melding om at jeg må slette "iPhone-enheten" for å synkronisere med den nye PC'n.

Nøyaktig hva er det som blir slettet hvis jeg gjør dette? Blir mobilen helt tilbakestillt med alt av bilder og instillinger?

Endret av Agurk43
Lenke til kommentar

Kanskje et rart spørsmål men når noen her sin 6 plus (eller kanskje 6 også, men mener å huske det ikke var sånn på min 6) blir helt tom for batteri og slår seg av helt, når jeg da prøver å slå på tlf vises ikke noe tegn på skjermen om at batteri er tomt eller at tlf må lades. Noe som alltid har pleid å vært. Skjermen lyser opp litt men absolutt tom på skjermen og ingen tegn for at det er lavt batteri eller at den må plugges inn. Dette synes jeg er litt rart, spesielt om det ikke er tilfelle med alle.

Har en iPhone 6 Plus 128GB space grey.

Fint om noen med 6 plus (eller 6 kanskje) kan teste dette etter batteriet tømmer seg helt og tlf slåes av, av seg selv.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har slik på min iPhone 5, trodd alltid det skulle være slik hah.....

Skal ikke det.

Min nye swap er litt bedre, men fortsatt ikke bra. Er vel fordi de absolutt skulle gjøre telefonen så tynn og gjorde om på skjermen.

Ser forresten noe annet merkelig på designet på Iphone 6. Rammen på høyresiden i front er mye dypere markert i forhold til venstre siden der kanten nesten går ut i siden. Fra toppen og høyresiden er kanten mye bredere, mens bunnen og venstresiden går helt ut i kanten.

Merkelig design valg når Apple såpass perfeksjonismer.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Hvilket deksel/beskyttelse bruker dere på 6 og 6 plus (om dere bruker det)?

Vurderer frem og tilbake hva jeg skal ha. Lurer på apple leather case eller sena ultraslim pouch.

Har Apples lærvariant, og er i og for seg fornøyd med den. God å holde i, bygger ikke for mye, konstruksjonen er tillitvekkende. Det gjenstår å se hvordan skinnet eldes; noen skinnkvaliteter blir bare bedre, mens andre ser direkte kjipe ut etter litt slitasje.

... men jeg foretrekker å bruke telefonen uten: https://medium.com/message/welcome-to-iphone-6-friend-c36b5429ea88

Lenke til kommentar

Nedie i vestre hjørne på låsskjermen kommer det ikon for busstjeneste brakar. Hvorfor er den der?

Iphone foreslår apper i forhold til hvor du er, så da regner jeg med du befant deg i Drammen på det tidspunktet. Om man er på Gardermoen blir jeg foreslått å laste ned OSL-appen for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...