Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skal kjøpe meg iPhone 6, men vet ikke om jeg skal ha den eller 6 pluss. Hvem er best???

Stikk i butikken og prøv de om hverandre. Den ene er nemlig litt større enn den andre...hvilke telefon har du nå mtp. Størrelse ?

 

Så det er bare størrelsen som er forskjellen? Har iPhone 4s nå.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg iPhone 6, men vet ikke om jeg skal ha den eller 6 pluss. Hvem er best???

Forskjellen ligger stort sett i størrelsen på telefon og skjerm. Du bør nok derfor gå innom en butikk og kjenne litt selv på hva du tror passer best. Selv gikk jeg for Plus. Var litt skeptisk før jeg fikk den, men nå i etterkant angrer jeg ikke.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skal kjøpe meg iPhone 6, men vet ikke om jeg skal ha den eller 6 pluss. Hvem er best???

Forskjellen ligger stort sett i størrelsen på telefon og skjerm. Du bør nok derfor gå innom en butikk og kjenne litt selv på hva du tror passer best. Selv gikk jeg for Plus. Var litt skeptisk før jeg fikk den, men nå i etterkant angrer jeg ikke.

 

Ok takk :D

Lenke til kommentar

 

DAC for eksempel.

 

6 bruker 338S1201 som er en helvetes stor nedgradering fra 338S1216!

Kjipt at Apple ikke prioriterer lyd like mye som de gjorde før. Irriterende at de nedgraderer DAC-en. Er det noe mer som er nedgradert siden du sier "for eksempel"?

 

Jeg leste meg litt opp på dette her. Hvordan kan du vite at det er en nedgradering? Alt jeg fant på nettet var at begge disse DAC-ene er spesiallagd til iPhone og derfor er ikke spesifikasjonene kjent. Uansett, dette er jo gode nyheter for fremtiden hvertfall:

http://www.macrumors.com/2014/11/03/peter-eastty-apple-audio/

Lenke til kommentar

Det vil ha litt betydning i spill:

 

This means games using the newer OpenGL ES 3.0 API may render the same scene more smoothly, albeit in less detail, on both iPhone 5s or iPhone 6 than on the larger and more pixel dense display of iPhone 6 Plus (if they render their graphics at the native resolution of the new displays; most existing games currently do not).

http://appleinsider.com/articles/14/09/30/despite-faster-a8-higher-pixel-count-of-iphone-6-plus-drives-lower-fps-benchmarks

 

Men om det merkes stort til det gjenstår å se, spesielt med støtte for Metal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...