Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Bedre skjermoppløsning og ganske så annerledes UX, iPhone 6+ minner jo mer om iPad enn den gjør iPhone i landskapsmodus osv.. Bedre kamera med OIS, sikkert hakket bedre klokket SoC, mye bedre batteri osv..

Ser man det. OIS ser interessant ut, men for min del blir den litt for dyr og muligens litt for stor. Må nesten vente til de kommer i de lokale butikkene så jeg kan prøve de fysisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Blir nok en iPhone 6 64gb.. Litt avhengig av testene. Nysgjerrig på hvor mye denne optiske bildestabilisatoren til 6+ har å si.

OIS er sikkert fantastisk, men jeg syns bildene jeg har tatt med iPhone 5 ble ganske bra så jeg klarer meg sikkert uten. :p

 

Hm

 

Kanskje jeg ikke fikk med meg dette. Men jeg trodde iPhone 6+ hadde OSS, og at iPhone 6 hadde OIS.

 

Edit; glem det, jeg som tok feil.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Her blir det iPhone 6+ 64GB, om jeg ikke får kjempepriser på 128GB som Telenorforhandler.. Jeg VET at den 99% sikkert er alt for stor, men jeg skal alltids klare å skeive ut i 1 år ..

ransel telenor :D

 

Tror man får greie priser, men trodde prisene ikke gjaldt iPhone, syntes jeg husker det når jeg jobba med det ihvertfall. Kan hende det er endra nå da. Men man får jo uansett et billig abbo

Lenke til kommentar

 

Nettopp kommet hjem fra jobb. Kan man se fremvisningen i opptak en plass? :(

 

 

Du kan se den her: http://www.apple.com/live/2014-sept-event/

 

 

Takk for link, men jeg får bare opp mange tweeter/bilder. Bruker Safari på MacBook Air 2013. Det startet en video på toppen av siden, men der kan jeg ikke spole. Er en mann i lilla skjorte som snakker om kameraet på iPhone 6/6+, var dette en del av live-fremvisningen, eller er det Apple-nachspiel jeg ser på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, kritikken for min del er egentlig at prisene er veldig høye ift konkurrentene med tilsvarende mobiler, og designet syntes jeg var labert ift 5s som ser ganske bra ut, samt at jeg forventet større oppløsning. Sånn rent hw-messig.

 

IPhone suger ikke, det er helt klart. Det er som en WP med bedre apps; flytende, funksjonelt og uniformt. Mao perfekt for enkelte.

Det er mer det at de ikke klarer skille seg ut såpass mye fra de andre at jeg ble litt skuffet. Hadde forventet litt mer pow.

 

Beklager hvis dere syntes jeg er ufyselig =/

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Gleder meg til å trykke litt på demotelefoner hos Eplehuset. I utgangspunktet tror jeg at min 5s får gjøre jobben et år eller to til. Klokken er interessant men jeg har mer lyst på et nytt nettbrett enn en smartklokke til 3500,-. Har ikke brukt klokke på mange år og blitt vant til å ikke ha noe på armen.

Ellers akkurat fersk eier av Kindle og må si Amazon ruler på ebøker. Eneste unntaket er enkelte databøker hvor jeg tror en 10" iPad vil være bedre pga bilder og illustrasjoner etc. iPad Air med touchID ventes på.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...