Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Haha okei, så ca. 1 mp da :) 1080p er vel ca. 2 mp, så 8 var nok litt i drømmeland ja. Takk for svar.

 

Har lagt til to kontoer i GMail-appen, men er kun interessert i å få varsler og "rød-runding-med-antall-uleste" på den ene kontoen. Lar dette seg gjøre?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ble det reservert en telefon hos Telenor, slår ikke fra meg den gode dekningene deres til fordel for en noe rimeligere telefon fra Netcom. Kjipt og sitte å irritere seg over dekningssvikt i ettertid når man faktisk skal bruke telefonen hehe.

 

Så var det og lene seg tilbake og vente. Regner med den ultra minimalistiske casen fra ebay ankommer før telefonen også :)

den ultra minimalistiske casen fra ebay : har du link? ;)

Lenke til kommentar

Alle kaller den iwatch her på skolen også. Rart at Apple ikke klarte å gi den det navnet. Høres bedre og mer naturlig ut enn Apple Watch egentlig.

Tror Tim Cook ønsker å gå videre far Steve Jobs tiden ettersom hans sixte tips til han var "don't think about what I would do". Og siden neste år er første året et nytt produkt uten Steve Jobs kommer ut med Apple Watch, så virker det naturlig å starte der med å re-brande Apple.

 

Btw: takk til alle som responderte ang. health app. Jeg bruker bare Strava, men skal se om jeg kan koble noen flere opp til appen.

Lenke til kommentar

Takk for raske svar begge to!

 

Her viser det seg faktisk at Supersmart.no (Ikke så smart likevel?) har sendt meg en helt annen versjon enn den norske, uten å opplyse om det.

 

Er det noen som har satt seg inn i forskjellene på disse modellene?

Er så lei av å vente på iPhone 6 nå.

Endret av Tore H. T.
Lenke til kommentar

Dere som har kjøpt iPhone deres i Norge eller på AppleStore.no, hvilket modellnr har dere?

 

Edit: Eg bestilte fra Supersmart.no og fikk Model A1549. Eg benytter meg straks av angreretten om det viser seg at dette ikke er den "offisielle" modellen her i Norden.

Jeg har 1549, den er kjøpt i USA. Fungerer her i Norge. Du må vel sjekke opp om det er norsk nettbutikk mtp garantien..?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Takk for raske svar begge to!

 

Her viser det seg faktisk at Supersmart.no (Ikke så smart likevel?) har sendt meg en helt annen versjon enn den norske, uten å opplyse om det.

 

Er det noen som har satt seg inn i forskjellene på disse modellene?

Er så lei av å vente på iPhone 6 nå.

 

Kjøp fra apple.no, de tar reklamasjonssaker seriøst.

Lenke til kommentar

Problemet er at du må ta all reklamasjon via SuperSmart, ettersom øvrige forhandlere ikke supporterer importere modeller. Med "vanlig" modell så ville du jo stortsett fått henvendt deg til alle Premiumforhandlere uten problemer så lenge du har kvittering, det får du neppe i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

En reklamasjon kan vel i utgangspunkt kun gjøres mot butikken man har handlet hos uansett.

 

Tar premiumforhandlere inn telefoner man kjøper via f.eks en Telenor forhandlere? Det var jeg i så fall ikke klar over.

 

Jeg hadde likevel ikke brydd meg om å sende den inn igjen, sjansen for at man trenger sende den på service er ikke så stor, men det får bli en personlig avgjørelse. Kjøpte f.eks min iPhone 5 i Tyskland, og den sendte jeg på service fra norge. Hentet av UPS, swappet og tilbake 4 dager etter.

 

Edit: På Eplehuset sine sider, som er premiumforhandler, står det at de tar garantiservice uansett hvor den er kjøpt i verden. Så da spiller det vel ingen rolle om den er fra USA. Unntaket er kun de som kjøpes med binding i USA og Kina, noe som ikke er tilfellet her.

 

Så da får man vel service via premiumforhandlere på den modellen også?

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...