Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Beklager, jeg mente 32gb - altså den prisen iPhone 6 64gb vil koste?

Jeg tipper iPhone 6 64 GB vil koste det samme som iPhone 5 (og 5S) 32 GB kostet da den ble lansert.

 

 

Det var ca 6500?

 

Uansett, syns ikke det er såå ille om den havner i det prisområdet der. Min iPhone 4 har jeg hatt i 4år nå, ser man bort ifra en liten avsporing med en Xperia Z1, så har jeg vært veldig fornøyd med den.

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Tja er ikke så begeistret rundt WP altså. Har en billige WP som ble brukt til litt fuktige turer på byen en stund, men føler ikke OS er helt for meg. Nå er det jo klart at den telefonen ikke akkurat jan sammenlignes med flaggskipene i dag, og så har det vel kommet en rekke oppdateringer til OS også.

 

Føler flaggskipene er så klumpete av seg ?

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Sjekk ut 930 en gang du går forbi en elkjøp, evt 830 når den kommer i hyllene om du vil ha en mindre variant. Fine telefoner, med metallrammen og det. Betraktelig fetere.

 

Og OSet i seg selv har fått et ganske stort løft med siste update. Verdt å ta en titt.

 

Beklager offtopic; tilbake til saken :) !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kun 20% mer systemytelse og 50% mer grafikkytelse er ikke akkurat imponerende, kan ikke se for meg at konkurentene skjelver i buksene....hadde virkelig ventet myyyyyyyeee mer av Apple

 

Tja, ytelsen på det meste av telefoner er mer enn bra nok. Det er jo en mangel på applikasjoner som faktisk tyner telefonene, og problemet som følger er jo uansett batteriforbruket.

 

Vet ikke hvorfor folk har hengt seg så forferdelig mye opp i akkurat disse tingene, det begynner å bli noen år siden at spesifikasjonene på telefonene medførte vesentlige endringer som man faktisk la merke til

 

Lenge var det jo nødvendig for android telefoner å enorme økninger i ghz, ram etc. For hver nye monstertelefon så hørte man hvor mye mindre telefonen hakker i menyene :p

 

Vet ikke helt om svaret var til meg men, jeg hadde Ipad Air og HTC M8, og må si jeg var imponert over hva Air kunne tilby til å være nettbrett og det samme til M8 som tlf, så for meg er valget ganske enkelt...når det gjelder nettbrett er Ipad air å foretrekke, tlf er for meg M8 kongen...selv med Appels Iphone 6 lansering

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Sjekk ut 930 en gang du går forbi en elkjøp, evt 830 når den kommer i hyllene om du vil ha en mindre variant. Fine telefoner, med metallrammen og det. Betraktelig fetere.

 

Og OSet i seg selv har fått et ganske stort løft med siste update. Verdt å ta en titt.

 

Beklager offtopic; tilbake til saken :) !

 

Skader aldri å ta en mys :)

Lenke til kommentar

De prisene er enormt stive... Men de får jo solgt dem for uansett pris, så hvorfor ikke pumpe prisene? De er tross alt verdt det man får for dem.

 

Theo: jeg hadde absolutt kjøpt et Apple-produkt hvis de laget et jeg ville ha. Jeg venter desverre enda i spenning :( .

 

Ellers er det alltid moro med ny teknologi. Jeg ville aldri kjøpt en HTC-telefon, feks, men det er like fullt moro å se hva de tar til bordet når de lager noe nytt.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...