AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Åå, wow! Tusen takk for svar dere, varmet hjertet på en veldig slitsom søndagsmorgen! La oss håpe dere har rett med at han har mangel på sosiale ferdigheter og at han ikke vet hvordan han skal oppføre seg når han er med meg ... for dere husker jeg skulle snakke med han på fredag? Planen gikk rett i dass. Sosiologiklassen min hadde først og fremst en undersøkelse i klassen hans, og når jeg viser frem ansiktet mitt så ser han på meg, og han får automatisk et tomt blikk, ser nesten "gjennom" meg med en gang og snur seg og under HELE tiden jeg sto der, så han på skjermen og var skikkelig seriøs. Han så nesten sur ut! Det gjorde at selvtilliten falmet litt, ja. Og jeg vet jeg ikke akkurat så stygg ut, for jeg hadde pyntet meg litt ekstra for han, men teit å pynte seg når gutten du vil skal se det ikke akkurat gidder å hvile øynene på deg i to sek heller. Uansett, så rakk jeg ikke å snakke med han i friminuttet fordi jeg ikke hadde mobilen min med meg på den tiden når kompisen min fortalte meg at deres klasse hadde friminutt, men jeg var fast bestemt på å snakke med han. Så jeg ba kompisen min om å sende meg melding når han gikk ut av klasserommet for å gå hjem, også sier han at han går ut "NÅ!", ikke sant, og jeg går i gangen, skikkeelig sakte, bare for at han skal kunne gå litt forbi så jeg kunne late som om jeg var overrasket og snakke litt med han, men nei, for vet du hva den stygge gutten gjør? HAN GÅR DEN ANDRE VEIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For jeg snur meg akkurat når jeg ser han gå ned trappene på den andre siden. Det kan forklares logisk med at det var kortest vei til syklene, men fy faen, man skulle ha trodd at han unngikk meg. Så nå skal jeg legge hele greia på is en liten stund, nå får han ta initiativ, synes jeg. Teit, men må nok vente i sånn 3 - 4 uker før jeg hører noe fra han og DA skal jeg virkelig sette inn støtet og bare skrive "Du? Er du interessert eller ikke?" For da kan han ikke snike seg unna med sånn halvsvar og si at han er opptatt. Og da kan vi evt. finne ut hva det er som foregår mellom oss, så kan jeg kanskje gi han noen retningslinjer Haha, høres helt forferdelig ut. Jeg må jo bare le litt av hele situasjonen. For akkurat nå virker det for meg som om han blir irritert når han ser meg og unngår meg som om det gjaldt livet hans. Hvordan gikk det, TS?Anonymous poster hash: 2d5b1...6aa Anonymous poster hash: e167b...cc7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Og folkens, han er ikke så tilbakestående. Jeg mener han fikk seg 1 - 2 gode venner iløpet av 1. klasse og har en vennegjeng han er med, tror jeg hvertfall. Jeg fulgte aldri med på han ifjor hvertfall, men med folk som hadde snakket mye til han var han hvertfall hyggelig mot. Fik bl.a. høre at han hadde kjøpt muffins til ei jente på bursdagen hennes, som tok masse initiativ og snakket med han mye ifjor, så litt decent er han jo. Følte et stikk av sjalusi der, ja. Anonymous poster hash: e167b...cc7 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Haha, skjønner frustrasjonen din. Kjenner meg nesten litt igjen.. da som den gutten det er snakk om. Med gutter som er så sjenerte er det best å holde kontakten via snap, face og meldinger først og fremst. Du blir bare skuffet og lei deg om du prøver å prate med han på skolen. Hvis du er alene med han, kan du prate i vei. Er han sammen med kamerater, så holder det å bare si hei eller smile. Han er sikkert opptatt med fotballen, men om han liker jenter, så tar han seg tid til deg også.. så fortsett å spør om dere skal finne på noe. Men det må kun være dere to.. i alle fall de første gangene.. sånn at han blir "trygg" på deg. Kanskje tør han å ta kontakt med deg på skolen etter hvert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Haha, skjønner frustrasjonen din. Kjenner meg nesten litt igjen.. da som den gutten det er snakk om. Med gutter som er så sjenerte er det best å holde kontakten via snap, face og meldinger først og fremst. Du blir bare skuffet og lei deg om du prøver å prate med han på skolen. Hvis du er alene med han, kan du prate i vei. Er han sammen med kamerater, så holder det å bare si hei eller smile. Han er sikkert opptatt med fotballen, men om han liker jenter, så tar han seg tid til deg også.. så fortsett å spør om dere skal finne på noe. Men det må kun være dere to.. i alle fall de første gangene.. sånn at han blir "trygg" på deg. Kanskje tør han å ta kontakt med deg på skolen etter hvert. Jeg er bare så redd for at han svarer meg fordi han ikke vil være uhøflig og synes synd på meg :/ Men så jeg skal fortsette å ta kontakt altså? Istedenfor at jeg skal la han ta kontakt med meg? Er litt redd for at jeg har tatt kontakt alt for mange ganger. Er så redd for å virke innpåsliten og påtrengende. Greia er at jeg sender fellessnaps ofte, men han svarer ikke ... Har til og med gått så langt at jeg brukte navnet hans i snappen og sa "*Navnet hans* Last ned The Test!! Jeg trenger noen å spille med" og han svarte faen meg aldri, og da sendte jeg han den meldingen og han bare "prøver så godt jeg kan å svare". Uff, begynner å tro det er litt BS, men skal prøve igjen på mandag. Anonymous poster hash: e167b...cc7 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Du kan være litt mer tilbakeholdende og avvente litt på han.. Fellessnaps er det verste, da.. men hadde han vært ordentlig interessert, så hadde han muligens svaret på hvertfall noen av dem? Kanskje det beste er om du avventer litt og ser om han tar kontakt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Du kan være litt mer tilbakeholdende og avvente litt på han.. Fellessnaps er det verste, da.. men hadde han vært ordentlig interessert, så hadde han muligens svaret på hvertfall noen av dem? Kanskje det beste er om du avventer litt og ser om han tar kontakt. Ja det er planen! Han har svart på noen fellessnaps, men det er sånn 3 snaps eller noe, langt mindre enn det jeg sender for å si det sånn. Anonymous poster hash: e167b...cc7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det kan forklares logisk med at det var kortest vei til syklene, men fy faen, man skulle ha trodd at han unngikk meg. Så nå skal jeg legge hele greia på is en liten stund, nå får han ta initiativ, synes jeg. Teit, men må nok vente i sånn 3 - 4 uker før jeg hører noe fra han og DA skal jeg virkelig sette inn støtet og bare skrive "Du? Er du interessert eller ikke?" For da kan han ikke snike seg unna med sånn halvsvar og si at han er opptatt. Er du så konfronterende, gjør du han kanskje bare mer stresset, slik at han fortsetter å oppføre seg rart. Kan du ikke heller spørre om han vil være med og spise en is eller liknende? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Det kan forklares logisk med at det var kortest vei til syklene, men fy faen, man skulle ha trodd at han unngikk meg. Så nå skal jeg legge hele greia på is en liten stund, nå får han ta initiativ, synes jeg. Teit, men må nok vente i sånn 3 - 4 uker før jeg hører noe fra han og DA skal jeg virkelig sette inn støtet og bare skrive "Du? Er du interessert eller ikke?" For da kan han ikke snike seg unna med sånn halvsvar og si at han er opptatt. Er du så konfronterende, gjør du han kanskje bare mer stresset, slik at han fortsetter å oppføre seg rart. Kan du ikke heller spørre om han vil være med og spise en is eller liknende? Hahah, åå, godt poeng. Syns han er så søt, så får vel spørre om han vil være med å spise en is eller bli med ut i matpausen neste gang når han intiativ til å snakke med meg da Høres ut som en fin plan Anonymous poster hash: e167b...cc7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Men vil også på en måte komme meg videre og komme meg ut fra denne sirkelen. At han snakker mye med meg 1 gang i måneden liksom. Jeg vil ha mer kontakt enn som så, kan jeg kanskje bare si det mens vi er sammen en dag da? Anonymous poster hash: e167b...cc7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå