.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg har tenkt å ta en uke ekstra ferie i desember, har brukt 4 av mine 5 uker i år, og tenkte ta de to siste ukene i desember. Jeg spurte sjefen min på jobb i dag om dette, og han sa det kunne kanskje gå, men jeg måtte først skrive en ferieavviklingsøknad om det og få det godkjent. Men jeg har ikke peiling på hva en ferieavviklingsøknad skal inneholde? Noen som kan med dette og hjelpe? Takk på forhånd for all innspill. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Trenger ikke å være så komplisert. Skriv et "brev" til ledelsen/personalansvarlig hvor du skriver opp hvilke dager du ønsker å benytte feriedagene dine, så får du et svar tilbake på denne. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Din navn Din adresse Din postnummer og poststed Sted, Dato Navnet på firmaet v/ navnet på daglig leder (din sjef) Adressen til firmaet Postnummer og poststed til firmaet Ferieavvikling Jeg ønsker herved å avvikle ferie i uke 50 og 51. Hilsen Din underskrift Ditt navn ---- Da har jeg gitt deg løsningen, og ha en god ferie opplevelse Endret 5. september 2014 av DoitNow Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ferieloven er ganske klar. Dersom bedriften ønsker å pålegge deg å ta ferie, så må dette gjøre med 2 måneders varsel. Dersom du ønsker å ta ferie, så holder det med 14 dagers varsel fra den dagen du søker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå