Bister Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Var klønete i går å mistet laptopen min i gulvet, noe som resulterte i at den ikke ville boote igjen etterpå. 4 år gammel, så var snart tid for utskiftning uansett. Er på utkikk etter en laptop opptill maks 6000-7000 kr, men selvfølgelig jo billigere jo bedre Sett noe på Lenovo Z50-70 og Acer E5-572G. Skal brukes i hovedsak til surfing, noe office og muligens noen lette spill (FM). Mulig det holder med i5 CPU til dette? Men er jo greit om pcen holder seg noen år før den blir altfor treg. Takk på forhånd! -Bister Endret 4. september 2014 av Bister Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 At den ikke vil boote betyr ikke at den er ødelagt. Anbefaler Toshiba Z30 og HP Envy Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 At den ikke vil boote betyr ikke at den er ødelagt. Anbefaler Toshiba Z30 og HP Envy Nei, er vel bare HDD som har fått seg en trøkk i landingen vil jeg tro. Men gammel pc, i tillegg til at den koker som resulterer i omstart ved streaming i HD gjør at valget med å bytte den ut blir enkelt Hvilke Envy maskin hadde du i tankene? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Du kan også ta en titt på Lenovo flex 14 2: Hvit: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2770695 Sort: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2770671 Grunnen til at jeg nevner den er at den har FullHD IPS skjerm, og ellers ok specs i forhold til pris. Ellers er de to du har sett på også grei ytelse for pengene, men pass på at du ser på utgavene med fullhd skjerm Ideelt sett burde du kjøpt en maskin med SSD, men da må du litt opp i pris for å få noe som er ok, eventuelt bytte HDD til SSD selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå