Spillredaksjonen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Rad Crew synes det er på høy tid å få noen klassikere tilbake.PODKAST: Rad Crew, Sesong 8, episode 6 Lenke til kommentar
Carbonaden Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Tenke seg til at eg laget en konto for å skrive dette, rett før eg blir om til en så kalt Keyboard-warrior her. hehe Men tenkte eg måtte berre tilby litt informasjon for å rette på noe som ble sakt feil ( kan forstås siden det ikkje er spillt så mye av Elite Dangerous i redaksjonen til Rad Crew og det er mye å ta inn i begynnelsen for å få hode rundt alt ) men i likhet med Star Citizen så har Elite Dangerous Newtonian physics, og i likhet med Star Citizen så bruker spillet Manuvering thrusters for å oppnå ønsket bevegelse i forskjellige rettninger, styrt av skipenes "onboard computers" som kan deaktiveres. I Elite Dangerous kan man slå av "Flight Assist" med default knapp "z". Takker for lesningen og takke for interessang å lage god norsk podcasts Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Tenke seg til at eg laget en konto for å skrive dette, rett før eg blir om til en så kalt Keyboard-warrior her. hehe Men tenkte eg måtte berre tilby litt informasjon for å rette på noe som ble sakt feil ( kan forstås siden det ikkje er spillt så mye av Elite Dangerous i redaksjonen til Rad Crew og det er mye å ta inn i begynnelsen for å få hode rundt alt ) men i likhet med Star Citizen så har Elite Dangerous Newtonian physics, og i likhet med Star Citizen så bruker spillet Manuvering thrusters for å oppnå ønsket bevegelse i forskjellige rettninger, styrt av skipenes "onboard computers" som kan deaktiveres. I Elite Dangerous kan man slå av "Flight Assist" med default knapp "z". Takker for lesningen og takke for interessang å lage god norsk podcasts Setter veldig pris på tilbakemeldingen. Det stemmer at jeg bare såvidt har fått prøvd Elite Dangerous. Jeg er gammel Wing Commander-fan og syns det er utrolig fett at disse spillene får en revival. Og Elite er jo liksom "bestefaren" til alle. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 GO GO Power Rangers! FOR en avslutning! Fikk ikke lov til å se Power Rangers som liten, men snek meg til det likevel. Ble oppdaget. Pappa truet med å si opp kabel-tv. Sett i ettertid, jeg skulle ikke trodd ham. Han elsket jo TV1000, boksing, fotball og alle filmene der ute... Men satte en støkk i meg. Så igjen en episode av Power Rangers for noen år siden. FOR en smørje. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 GO GO Power Rangers! FOR en avslutning! Fikk ikke lov til å se Power Rangers som liten, men snek meg til det likevel. Ble oppdaget. Pappa truet med å si opp kabel-tv. Sett i ettertid, jeg skulle ikke trodd ham. Han elsket jo TV1000, boksing, fotball og alle filmene der ute... Men satte en støkk i meg. Så igjen en episode av Power Rangers for noen år siden. FOR en smørje. Ja det suger haha. Btw klippet fra slutten er fra Super Nintendo-spillet. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Føler for å dele en kommentar som Cliff Bleszinski kom med på Twitter i går: "One of these days Nintendo will wake up and realize half their fans are 30-40 years old. :D" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå