Rustymagus Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Snart kan du spille PlayStation 4-spill på utvalgte Xperia-modeller.Avstandsspilling lanseres til Sonys smarttelefoner Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Drøyt at Z2 ikke får det med en gang. En av grunnene til at jeg ikke kommer til å kjøpe Sony igjen. Slipper nye telefoner hele tiden og bortprioriterer flaggskip som ikke er mer enn et par måneder gamle. Endret 5. september 2014 av Vannlinjen Lenke til kommentar
soffenaa Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Men i alle dager, er ikke Z2 bare noen måneder gammel da? Greit nok at Z3 er rett rundt hjørnet men likevel! Hadde faktisk planer om å stikke på sjappa etterpå å kjøpe en Z2 (telefonen min fant ut at det var smart å legge på røret før idag) men nå merker jeg at jeg får ta en liten tenkepause til tross for at jeg sannsynligvis ikke hadde brukt den muligheten Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Men i alle dager, er ikke Z2 bare noen måneder gammel da? Greit nok at Z3 er rett rundt hjørnet men likevel! Hadde faktisk planer om å stikke på sjappa etterpå å kjøpe en Z2 (telefonen min fant ut at det var smart å legge på røret før idag) men nå merker jeg at jeg får ta en liten tenkepause til tross for at jeg sannsynligvis ikke hadde brukt den muligheten Kjøp en HTC istedenfor mener nå jeg. Angrer på valget av Z2. Lenke til kommentar
soffenaa Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Men i alle dager, er ikke Z2 bare noen måneder gammel da? Greit nok at Z3 er rett rundt hjørnet men likevel! Hadde faktisk planer om å stikke på sjappa etterpå å kjøpe en Z2 (telefonen min fant ut at det var smart å legge på røret før idag) men nå merker jeg at jeg får ta en liten tenkepause til tross for at jeg sannsynligvis ikke hadde brukt den muligheten Kjøp en HTC istedenfor mener nå jeg. Angrer på valget av Z2. Heh, litt seint å si, jeg gikk for en Z2... Vi får se, kan ikke bli verre en den jeg hadde uansett (Gammal HTC Wildfire s) Lenke til kommentar
Venator Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg elsker min z2, men er litt kjipt at sony telefoner blir fort erstattet av nye topmodeller :/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg skal nok røske til meg en Sony Xperia Z3 tablet compact pga remote play med PS4. Har aldri hatt en tablet fra Sony så dette blir spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå