Andyax Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hei! Da ha jeg prøvd svært lenge å få leid et Canon 24mm tilt/shift objektiv et par dager, men det er utrolig vanskelig å finne noen som leier det ut. Vet du/dere om noen som eier et slikt objektiv og kan tenke å leie det ut? På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Interfoto burde være behjelpelige. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Interfoto burde være behjelpelige. Takk for svar Shocktrauma. Har prøvd dem, men de leier tydeligvis ikke ut tilt/shift objektiver. Ihvertfall er det ikke listet opp på nettsiden deres over hva de leier ut. Har prøvd å ringe dem flere ganger, men de tar ikke telefonen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Har et her jeg bor i Kongsberg - en TS-E 24/3,5L II - er du forsiktig med ting, da? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Har et her jeg bor i Kongsberg - en TS-E 24/3,5L II - er du forsiktig med ting, da? Hei, klart! Kan du sende meg pm, også tar vi det derifra? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Sender PM. Interfoto tar forøvrig 555/dag: http://interfoto.no/utleie/optikk/Leie-av-Canon-TS-E-24mm-f-35L-II--124192-p0000040503 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Objektiv er underveis - håper du blir fornøyd - og at det kommer tilbake igjen i samme stand.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå